.

Beantwoord

Verhoogd beltegoed is niet ingegaan, wat nu?

  • 3 November 2014
  • 1 reactie
  • 275 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb vorige maand mijn abo verhoogd van 100 naar 200 belminuten en is niet toegepast, hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Charlene 5 November 2014, 09:36

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi tr6,

Wanneer je op Mijn Simyo een bundelwijziging doorgeeft, dan krijg je daar ook een email over. Ik zie nu in het systeem geen bundelwijziging terug. Ik ben dus bang dat er toen iets niet goed is gegaan.
Ik raad je aan om alsnog je bundelwijziging door te geven, en dan even goed te kijken of je het echt bevestigt. Dat gebeurt in een pop up. Als je je wijziging hebt gedaan, dan zie je dat ook terug aan je Mijn Simyo omgeving. Je verwachte maandbedrag verandert.

Laat je weten of het met deze tips lukt?

Groetjes,
Charlene

Reageer