Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactieVerhoogd beltegoed is niet ingegaan, wat nu?
Ik heb vorige maand mijn abo verhoogd van 100 naar 200 belminuten en is niet toegepast, hoe kan dit?
Hoi tr6,
Wanneer je op Mijn Simyo een bundelwijziging doorgeeft, dan krijg je daar ook een email over. Ik zie nu in het systeem geen bundelwijziging terug. Ik ben dus bang dat er toen iets niet goed is gegaan.
Ik raad je aan om alsnog je bundelwijziging door te geven, en dan even goed te kijken of je het echt bevestigt. Dat gebeurt in een pop up. Als je je wijziging hebt gedaan, dan zie je dat ook terug aan je Mijn Simyo omgeving. Je verwachte maandbedrag verandert.
Laat je weten of het met deze tips lukt?
Groetjes,
Charlene
Wanneer je op Mijn Simyo een bundelwijziging doorgeeft, dan krijg je daar ook een email over. Ik zie nu in het systeem geen bundelwijziging terug. Ik ben dus bang dat er toen iets niet goed is gegaan.
Ik raad je aan om alsnog je bundelwijziging door te geven, en dan even goed te kijken of je het echt bevestigt. Dat gebeurt in een pop up. Als je je wijziging hebt gedaan, dan zie je dat ook terug aan je Mijn Simyo omgeving. Je verwachte maandbedrag verandert.
Laat je weten of het met deze tips lukt?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.