.

Beantwoord

Vanaf wanneer kan ik overstappen?

  • 25 March 2016
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Badge
Ik ben toe aan een nieuw toestel. Ben een tevreden Simyo klant, maar vind de toestelkeuze te beperkt. Nu wil ik overstappen. Mijn abbo loopt op 1 juni af.

Kan ik nu overstappen met nummerbehoud per 1 mei of 1 april ?
icon

Beste antwoord door Caspar 27 March 2016, 14:12

Bekijk originele reactie

4 reacties

Zo te lezen 1 mei, je hebt namelijk een maand opzeg termijn.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Scoopline,

Welkom op het forum!

Jammer om te lezen dat je wilt overstappen :(

Je hebt in ieder geval een opzegtermijn van 1 maand, maar je kunt bij de meeste providers al twee maanden voor je einddatum nummerbehoud aanvragen.

Ik zie dat je een abonnement hebt tot 2 juni. Dit betekent dat je twee maanden daarvoor (2 april) al een nieuw abonnement kunt aanvragen bij je nieuwe provider. LET OP: Dit betekent ook dat je sowieso tot 2 juni klant bij Simyo bent.

Is mijn uitleg zo duidelijk?

@ Raytje, bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Caspar
Badge
Hoi Scoopline,

Welkom op het forum!

Jammer om te lezen dat je wilt overstappen :(

Je hebt in ieder geval een opzegtermijn van 1 maand, maar je kunt bij de meeste providers al twee maanden voor je einddatum nummerbehoud aanvragen.

Ik zie dat je een abonnement hebt tot 2 juni. Dit betekent dat je twee maanden daarvoor (2 april) al een nieuw abonnement kunt aanvragen bij je nieuwe provider. LET OP: Dit betekent ook dat je sowieso tot 2 juni klant bij Simyo bent.

Is mijn uitleg zo duidelijk?

@ Raytje, bedankt voor je antwoord!

Groetjes, Caspar


Duidelijk dank je voor de reply.Ik ben op zich tevreden over Simyo maar wat ik aan aangaf, wil een ander toestel en daar is bij Simyo weinig keus in.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Scoopline,

Graag gedaan namens mijn collega :D

Fijn dat je tevreden bent met Simyo als provider.

Helaas kunnen wij je op dit moment niet het gewenste toestel aanbieden, maar wie weet zien we je in de toekomst terug!

Groetjes,
Sean

Reageer