.

Beantwoord

Te laat doorgegeven bundelwijziging. Kan deze wijziging nu nog ingaan?

  • 28 June 2015
  • 8 reacties
  • 650 Bekeken

Pas nu ik ermee te maken heb zie ik overal staan dat een bundelwijziging voor de 25e van de maand moet worden doorgegeven.
Ik had eigenlijk een zogenaamde 'vakantiebundel' aan willen schaffen voor onze vakantie vanaf 3/7 aanstaande (FR), zoals mijn zoon altijd doet bij zijn provider, maar dat lukte dus niet.
Dus vandaag de bundelwijziging doorgegeven en ik zie nu in de bevestigingsmail de datum van 1 augustus staan. Maar, dan ben ik al lang en breed terug van mijn vakantie en heb er dan dus niets meer aan.
Is er een mogelijkheid om toch nog op de 1 of andere manier mijn bundel aan te passen en anders terug te zetten?
(Sorry, maar ik heb nog maar een paar maanden een smartphone en moet nog heel erg aan dit soort dingen wennen).
icon

Beste antwoord door RicoK 29 June 2015, 15:58

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Nee, dit zal niet meer mogelijk zijn. Zoals je zelf al hebt gezien, wijzigingen dienen uiterlijk op de 25e van de maand te worden doorgevoerd om deze per de 1ste van de volgende maand te laten ingaan.

Qua je verzoek tot terugzetting per 01 augustus zal een moderator dit op gaan pakken.
Ok, jammer dat de wijziging niet meer in kan gaan voor mijn vakantie maar dank voor de service om e.e.a terug te draaien!
Reputatie 7
cardian,

Ik ben geen moderator. Een moderator zal het moeten gaan oppakken. Even geduld. Maar als je telefonisch contact opneemt met de helpdesk zul je wel direct geholpen kunnen worden indien dit nog nodig is.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi cardian, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat jammer dat je bundelwijziging niet meer voor de vakantie in kon gaan. We hebben namelijk een paar dagen de tijd nodig om voor elke klant zijn of haar bundels klaar te zetten. Vandaar dat dit uiterlijk de 25e moet gebeuren.

Daarbij is het helaas ook zo dat je in Frankrijk weinig hebt aan een grotere bundel, want verbruik in het buitenland valt altijd buiten je bundels. Het is wel slim om alvast de tarieven te checken voordat je vertrekt. Deze kun je hier vinden.

Helaas kan ik je bundelwijziging niet meer terugdraaien. Dit komt omdat je akkoord bent gegaan met de voorwaarden en een provider mag dit niet meer aanpassen.

Ik moet je toch wel heel vaak teleurstellen in dit topic 😞. Sorry daarvoor.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord, RicoK!
Beste Tiury,

Inmiddels ben ik terug van vakantie en lees ik je reactie, Ondanks dat het idd wat teleurstelling geeft vind ik het vooral netjes dat je dat zelf al aangeeft. Dank daarvoor.

Ook heb ik inmiddels begrepen dat ik niet de 1e ben die het jammer vind dat jullie geen internet in het buitenland aanbieden. Er zullen goede redenen voor zijn.

Succes ermee,

met vriendelijke groet,
'Cardian'
Reputatie 3
Badge +7
Hoi cardian,

Leuk je weer terug te zien op het forum. Ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie.

Helaas kan je je bundel inderdaad niet gebruiken in het buitenland. Voor zover bekend komt daar geen verandering, helaas.

Overigens is het sinds deze maand mogelijk om je bundels écht tot het einde van de maand aan te passen. Wanneer je - op het laatste moment- bundel wilt verhogen of verlagen dan kan dat vanaf nu dus tot en met de 30e of 31e van de maand 🙂
Dat is een hele mooie aanpassing! Voor mij maakt het niet meer uit, het zit inmiddels in mijn 'systeem' , maar het is in elk geval gebruiksvriendelijk(er).

Dank daarvoor!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi cardian,

Ja, dat is hele mooie aanpassing.

Misschien voor de volgende keer 🙂

Reageer