.

Beantwoord

Simkaart niet gebruik, maar nu al minder MB's en minuten?

  • 5 December 2013
  • 5 reacties
  • 354 Bekeken

Goedemiddag,

Ik zie op de simyo site dat mijn huidig tegoed het volgende is:
97 van de 100 min/sms Bel minuten en sms-jes
484 van de 500 MB

Hoe kan dit? Ik heb de simkaart nog niet eens in gebruik genomen en deze ligt nog op mijn bureau?

als ik op mijn verbruik kijk zie ik de tekst: 

Je hebt deze maand nog geen verbruik gehad. Zodra je een uitgaand gesprek voert of een sms verstuurt, kun je dit hier terugvinden.
icon

Beste antwoord door RicoK 5 December 2013, 15:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Als ik je goed begrijp heb je je simkaart net ontvangen en wordt dit de eerste maand bij Simyo. In dat geval wordt je verbruik naar evenredigheid bepaald voor de huidige maand. Een maand gaat altijd in per de eerste. Dus als je abonnement ingaat op bijvoorbeeld de 10e dan heb je grofweg nog 2/3 deel van je tegoed voor de maand. Jouw abonnement zal omstreeks 2 of 3 december zijn ingegaan?
Reputatie 7
Badge +9
Je beschikbare tegoed voor de eerste maand dat je bij Simyo bent is naar rato verminderd omdat je na de eerste van de maand klant bent geworden. Zo te zien is jouw "korting" 3% (d.w.z. 97 i.p.v. 100 min, en 484 i.pv. 500MB). Vanaf januari kan je over het volledige aantal minuten en MBs beschikken.
ah ok 🙂 duidelijk! dank voor het snelle antwoord.
Reputatie 7
Badge +9
Lees ook nog even dit bericht door. Dan zijn nog een aantal vragen weggenomen, die soms spelen bij nieuwe klanten!
Reputatie 5
Badge +11
Hi Jorn_P, welkom op het Simyo forum :)

Wat fijn dat je zo snel geholpen bent door RicoK, Scotsman en Groentjuh :D

Veel plezier bij Simyo en 'don't be a stranger here'!

Reageer