.

Beantwoord

Sim Only abonnement met alleen internet bundel?

  • 26 February 2014
  • 9 reacties
  • 1259 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Goede morgen,

Tot volle tevredenheid maak ik al jaren gebruik van de Prepaid mogelijkheid.
Nu met mijn nieuwe Nexus 5 mogelijkheid wil ik gebruik maken van een prijsgunstig internetbundel.
Als ik over wil stappen naar een SIM Only zie ik de mogelijkeid staan van diverse belbundels zonder internet bundel.

Omdat ik nauwelijks (hooguit 2 gesprekken mer maand) bel, vroeg ik me af of het mogelijk is om alleen een internetbundel te kopen zonder belbundel?

Met vriendelijke groet
Somme
icon

Beste antwoord door Ernst 27 February 2014, 15:30

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Somme,

Bij Simyo heb je minimaal een belbundel nodig in je sim only abonnement. Enkel een databundel gaat helaas dus niet :(
Gelukkig hebben we al een belbundel van €3 🆒
Badge +1
Hoi Somme,

Bij Simyo heb je minimaal een belbundel nodig in je sim only abonnement. Enkel een databundel gaat helaas dus niet :(
Gelukkig hebben we al een belbundel van €3 🆒


Een goede morgen,

Bedankt voor je reactie en je advies belbundel (wordt trouwens per 1 maart €5,-.
Maar goed.

Omdat ik vaak voor langere tijd in het buitenland (EU) ben wil ik de mogelijkheid hebben om ook in het buitenland als er geen WiFi in de buurt is te kunne internetten.

Nu heb ik begrepen, dat je buitenl;and optie alleen geactiveerd kan worden indien je een 
internetbundel aanschaft. Maar deze internetbundel geldt niet voor internettten in het buitenland.
Dus dan zou ik een internetbundel kopen, waar ik niets aan heb. Dat is dus weggegooid geld.
Bestaat er manier om met sim-only het internet buitenland toch te activeren?

Volgens mij kan ik niet internetten in het buitenland met mijn prepaid.

Fijn weekend en alvast bedankt.

Somme
Badge +8
Hoi Somme,

In een maandelijks opzegbaar abonnement is het tarief van de laagste belbundel €5. Bij een jaarcontract betaal je €3 voor die bundel, vandaar dat Ernst dat zei.
De mogelijkheid om Internet op je mobiel - Buitenland aan te zetten heb je sowieso. Daar hoef je geen Internetbundel voor te hebben. Houd er wel rekening mee dat de tarieven daarvoor hoog op kunnen lopen. Die vind je hier terug, helemaal onderaan.
Internet in het buitenland is voor Prepaid inderdaad nog niet mogelijk.

Is het nu wat duidelijker?

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Hallo Sarlene,

Bedankt voor je reactie. Je schrijft, dat bij Sim Only de mogelijkheid er is om internet mobiel-Buitenland aan te zetten zonder een internetbundel.
Omdat ik binnenkort naar het buitenland ga en snel een antwoord wilde hebben heb enkele dagen geleden telefonisch contact opgenomen met jullie helpdesk. Deze medwerkster vertelde mij echter, dat ik deze optie alleen met een internetbundel kan activeren!! Zonder (voor mij nutteloze) internetbundel geen internet in het buitenland met SimjOnly
Dit lijkt mij echter een vreemde gang van zaken.
Dus wat is waar.
Als jij gelijk hebt ga ik over op SIM-Only.

Met vriendelijke groet, en alvast bedankt
Somme 


Hoi Somme,

In een maandelijks opzegbaar abonnement is het tarief van de laagste belbundel €5. Bij een jaarcontract betaal je €3 voor die bundel, vandaar dat Ernst dat zei.
De mogelijkheid om Internet op je mobiel - Buitenland aan te zetten heb je sowieso. Daar hoef je geen Internetbundel voor te hebben. Houd er wel rekening mee dat de tarieven daarvoor hoog op kunnen lopen. Die vind je hier terug, helemaal onderaan.
Internet in het buitenland is voor Prepaid inderdaad nog niet mogelijk.

Is het nu wat duidelijker?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Somme,

Neem maar van mij aan dat ik gelijk heb. Ik heb (bijna) altijd gelijk :)
Wat er wel aan moet is Internet op je mobiel- Nederland en Internet op je Mobiel - Buitenland, die opties.
Waarom zou je een internetbundel aan moeten zetten die je niet kunt gebruiken in het Buitenland? Dat zou wel heel raar zijn. 😉
Ik ga erachter aan, wie je die verkeerde informatie heeft gegeven. Weet je nog wanneer je hebt gebeld met welk nummer?

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Je had helemaal gelijk:o. Nadat ik op het Forum verder aan het rondkijken was, zag ik je gelijk.
Hierop heb ik direct eergisteren de overstap gemaakt van prepaid naar SIM Only.
IK heb bebeld via het 1200 nummer en ik meen afgelopen vrijdag.

Bedankt.

Succes met het Forum
Somme

Hoi Somme,

Neem maar van mij aan dat ik gelijk heb. Ik heb (bijna) altijd gelijk :)
Wat er wel aan moet is Internet op je mobiel- Nederland en Internet op je Mobiel - Buitenland, die opties.
Waarom zou je een internetbundel aan moeten zetten die je niet kunt gebruiken in het Buitenland? Dat zou wel heel raar zijn. ;)
Ik ga erachter aan, wie je die verkeerde informatie heeft gegeven. Weet je nog wanneer je hebt gebeld met welk nummer?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 2
Badge +6
Je had helemaal gelijk:o. Nadat ik op het Forum verder aan het rondkijken was, zag ik je gelijk.
Hierop heb ik direct eergisteren de overstap gemaakt van prepaid naar SIM Only.
IK heb bebeld via het 1200 nummer en ik meen afgelopen vrijdag.

Bedankt.

Succes met het Forum
Somme


Hoi Somme,

Dank voor je bericht. Ik zal je erkenning van Charlenes gelijk aan haar doorgeven ;)

Om het gesprek op te zoeken hebben we ook een telefoonnummer nodig die je hebt gebruikt om ons te bellen. Om je telefoonnummer afgeschermd van het publiek te houden, wil ik je vragen om die in een persoonlijk bericht naar mij of Charlene te sturen 🙂 We zullen dan het gesprek opzoeken en terugluisteren.

We horen graag van je!
Badge +1
Hoe stuur ik een psrsoonlijk bericht naar je toe zodat dit niet openbaar is?

Je had helemaal gelijk:o. Nadat ik op het Forum verder aan het rondkijken was, zag ik je gelijk.
Hierop heb ik direct eergisteren de overstap gemaakt van prepaid naar SIM Only.
IK heb bebeld via het 1200 nummer en ik meen afgelopen vrijdag.

Bedankt.

Succes met het Forum
Somme


Hoi Somme,

Dank voor je bericht. Ik zal je erkenning van Charlenes gelijk aan haar doorgeven ;)

Om het gesprek op te zoeken hebben we ook een telefoonnummer nodig die je hebt gebruikt om ons te bellen. Om je telefoonnummer afgeschermd van het publiek te houden, wil ik je vragen om die in een persoonlijk bericht naar mij of Charlene te sturen 🙂 We zullen dan het gesprek opzoeken en terugluisteren.

We horen graag van je!
Badge +6
Hoi Somme,

Bij het bericht kan je op de naam van de Forumgebruiker klikken, dan krijg je een menu met meerdere opties, waaronder "Privébericht". Zo kan je een privébericht sturen naar diegene.
Daarnaast zal ik je nu zelf even een privébericht sturen die je kan beantwoorden, misschien is dat wel nog makkelijker 🙂

Reageer