.

Beantwoord

Problemen met het aanpassen van mijn bundel. Kunnen jullie mijn bundel nog wijzigen?

  • 31 August 2015
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Badge +2
Aankomende woensdag vertrek ik voor een half jaar naar China. Voor het gemak wil ik mijn abonnement op de laagst mogelijke kosten van 4euro doorzetten. Dit heb ik nu 2x geprobeerd om aan te passen (zowel via de app als de site) 2x over kreeg ik een foutmelding met het advies het later eens weer te proberen. Vervolgens de volgende dag hetzelfde geprobeerd met het zelfde resultaat. Ook telefonisch krijg ik een melding dat het door mij gekozen nummer tijdelijk niet bereikbaar is.

Uiteindelijk heb ik geprobeerd om een andere samenstelling van me bel bundel in te vullen (ipv de goedkoopste 4euro pm een 10euro pm bundel) Grappig genoeg werkte dit wel direct.. En zit ik aankomende maand vast aan een 10 euro bundel :')

Ik begrijp dat er door technische fouten bij jullie, niet altijd alles na behoren kan werken. En ben er daarom ook van overtuigd dat jullie mij willen helpen het bundel vanaf de maand september terug te zetten naar het minimale bundel van 4euro.
Zodat ik bij terugkomst in Januari mijn oorspronkelijke bundel weer kan voortzetten.

mvg
Bas Screever
icon

Beste antwoord door Tiury 1 September 2015, 16:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Bas Screever,

Wat tof dat je naar China gaat voor een half jaar! Het is inderdaad slim van je om je abonnement daarom op het laagste 'pitje' te zetten. Er is zo te zien inderdaad een bundelwijziging doorgekomen en vandaag klaargezet voor je. We hebben wél een €4,- bundel geactiveerd. Hiernaast heb je dus een internetbundel 200 MB aangeschaft. Heb je dit extra gedaan omdat het anders niet lukte?

Ik wil je in elk geval vragen het nogmaals te proberen om deze bundel uit te zetten. Dit kunnen wij namelijk helaas niet voor je doen. Ben je in de mogelijkheid om dit vanuit China te doen?

Groetjes, Tiury
Badge +2
Hoi Tiury,

Ik heb zojuist mijn bundel zonder problemen aan kunnen passen naar het "lage pitje" van 4euro.
Het was niet de bedoeling dat ik het 200mb abonnement van 6euro zou nemen, maar voor zover ik het nu kan zien is dit door mij niet meer terug te draaien.
Volgende maand betaal ik in ieder geval wel de bedoelde 4euro.
Ik verwacht dat ik in China mijn bundel op tijd kan aanpassen voor terugkomst in Nederland.

In ieder geval bedankt voor je reactie..

mvg
Bas
Reputatie 5
Badge +11
Hi Bas Creever,

Je hebt tot en met 30 september de tijd om deze 200 Mb bundel stop te zetten. Dat zal toch wel lukken?

Reageer