.

Beantwoord

Per ongeluk het verkeerde telefoonnummer gebruikt en nu hoge kosten. Wat nu?

  • 20 April 2021
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Badge

Hallo Simyo,

Vanmorgen kreeg ik een sms dat ik in een korte tijd veel kosten heb gemaakt, waardoor jullie mijn nummer hebben geblokkeerd. Ik heb net op Simyo gekeken, en ben ontzettend geschrokken. Een poosje terug heb ik de Nokia 8110 Dual Sim gekocht, omdat ik graag meer ‘back to the basics’ wilde. Voor deze telefoon heb ik een extra simkaart gekocht bij Simyo, waarvan op één simkaart een abonnement stond voor onbeperkt bellen en sms’en. Helaas is deze simkaart vorige maand geblokkeerd, omdat ik te vaak de verkeerde code had ingetoetst (niet handig van mij). Hierdoor ging het bellen (en sms’en) nu via mijn andere nummer. Ik was ervan overtuigd dat dit abonnement ook uit onbeperkt bellen en sms’en bestond, maar hierin heb ik me dus heel erg vergist. Dit heb ik blijkbaar een tijdje terug aangepast naar max. 200 min. bellen/sms’en, maar dit was ik helemaal vergeten. Ik ben me dus geen moment bewust geweest van het feit dat ik buiten mijn bundel aan het gaan was en baal dan ook ontzettend van mijn eigen stomheid/ vergissing. Ook zag ik dat ik in maart buiten mijn bundel ben gegaan waardoor de kosten i.p.v. 5,- 19,26 zijn. Dit valt te overzien, en wordt 22 april afgeschreven. Het bedrag van 164,34 daarentegen overvalt me heel erg. Ondanks dat ik me er bewust van ben dat ik een stomme fout heb gemaakt, hoop ik eigenlijk toch op een welwillendheid of goodwill vanuit jullie. 

Mochten jullie nog vragen hebben, dan mogen jullie me die altijd stellen. Ik hoor graag van jullie. 

Met vriendelijke groet, 

Anne van de Kamp

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 21 April 2021, 15:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Anne,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Heel begrijpelijk dat je enorm bent geschrokken van dit bedrag. Het is belangrijk dat je weet hoe de kosten vandaan komen, maar volgens mij heb jij gelukkig wel erg helder waar het probleem is ontstaan. Ik vraag me af  of je voor jouw 2e aansluiting (met onbeperkt bellen) al een nieuwe simkaart hebt aangeschaft? Zodat je in het vervolg wel zonder zorgen kunt bellen en sms’en. 

Laat je mij dat weten in een privébricht? Dan kan ik daarna direct voor je meekijken naar een oplossing met betrekking tot de kosten gemaakt met de andere simkaart. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Badge

Dag Tessanne, 

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb u afgelopen week een privébericht gestuurd, en hoop inderdaad samen tot een oplossing te komen met betrekking tot de hoge kosten. 
 

Mvg, 

Anne 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Anne, 

 

Bedankt voor je bericht! 

 

Je privébericht heb ik ontvangen! Heb je ook mijn bericht ontvangen wat ik je de dag daarna heb gestuurd? 

Zodra ik een reactie heb, kijk ik met je mee. 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer