.

Beantwoord

Per abuis een abbo aangevraagd

  • 14 August 2013
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Dag, ik heb niet gezien dat ik van prepaid zo over kon boeken naar een (simyo)abbo en heb dus een abbo met nummer behoud aangevraagt.

Het makkelijkst is nu om dit abbo op te zeggen en alsnog op mijn prepaid pagina over te stappen maar hoe zeg ik het net aangegane abbo op?

Groet bart
icon

Beste antwoord door Kim 15 August 2013, 12:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Sterker nog, nummerbehoud zal geweigerd worden in dit geval, dus je moet via mijn simyo overstappen. Ik weet niet zeker wat de opties zijn met dat andere abonnement. Een moderator zal u daar vast meer over kunnen vertellen.
Reputatie 7
Badge +9
Nog sterker.....ik denk dat dit op te lossen is. Even wachten tot morgen, Bart1966. En geen verdere acties meer ondernemen.:p
Badge +6
Dag, ik heb niet gezien dat ik van prepaid zo over kon boeken naar een (simyo)abbo en heb dus een abbo met nummer behoud aangevraagt.

Het makkelijkst is nu om dit abbo op te zeggen en alsnog op mijn prepaid pagina over te stappen maar hoe zeg ik het net aangegane abbo op?

Groet bart


Hoi Bart1966,

Allereerst welkom op het forum! :)

Hier is de moderator die je komt helpen, bedankt voor het meedenken Groentjuh en de leon 😉.

Het klopt inderdaad wat Groentjuh aangaf, op het moment dat je een nieuw Sim Only abonnement hebt aangevraagd met nummerbehoud i.p.v. de overstapknop te gebruiken wordt het nummerbehoud afgewezen. Ik zie dat je inmiddels daar gistermiddag per mail van op de hoogte bent gebracht.

Ik wil je aanraden het volgende te doen: de simkaart die je hebt ontvangen, mag je ongeactiveerd 'retour afzender' sturen, daarmee is het abonnement geannuleerd.
En vervolgens alsnog via de overstapknop op Mijn Simyo over te stappen naar een Sim Only, dit zal dan binnen 48 uur op de simkaart die je al gebruikt worden overgezet 🙂.
Het beltegoed dat je nog op je prepaid hebt, zal op de eerste factuur automatisch worden gecrediteerd.

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag!

Reageer