.

Beantwoord

Overstappen zonder vast te zitten aan een jaarlijks contract?

  • 29 August 2014
  • 3 reacties
  • 420 Bekeken

Beste forumleden,
Ik ben van plan om over te stappen naar Simpel, maar ik wil graag mijn nummer behouden.
Volgens Simpel kunnen zij dit gemakkelijk doen en zal dit gebeuren wanneer mijn overstap geregeld is.
Hier vragen zij 3 werkdagen voor, dus op 03/09 is alles geregeld.
Nu loopt op 03/09 ook mijn Simyo abonnement af.
Dit abonnement loopt een jaar en ik ben bang dat wanneer deze afloopt, het abonnement automatisch wordt verlengd voor nog een jaar.
Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad zo is en als dat zo is hoe ik dit kan tegengaan?

Bij voorbaat dank,
Kendrick Lamar
icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 August 2014, 22:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Na een jaar wordt een jaarabonnement omgezet in een maandabonnement met hetzelfde aantal minuten/sms en MBs. Ook de abonnementskosten blijven hetzelfde. Het enige dat veranderd is dat je dus maandelijks kunt opzeggen.

Het is jammer dat je bij Simyo weg gaat. Mag ik vragen waarom je naar Simpel gaat overstappen?
Bedankt Groentjuh voor je snelle antwoord, het heeft mij heel erg geholpen.
De reden dat ik overstap is dat ik meer mb's wil, wat daar voordeliger kan.
Nogmaals bedankt!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Kendrick Lamar,

Leuk om je op het Simyo forum te zien 🙂

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Abonnementen. Op deze manier proberen we het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden 🙂 Top. Ik zie staan dat Groentjuh je al super heeft geholpen! Wel jammer om te horen dat je wilt overstappen. Hopelijk zien we je weer terug bij Simyo :)

@Groentjuh; heel veel dank 😃

Reageer