.

Vraag

Over GPS-tracker aanschaffen

  • 26 October 2023
  • 2 reacties
  • 14 Bekeken

kan ik mijn bestande simkaart gebruiken voor GSM , als ik nieuwe GPS-tracker koopt ?

gr. Katsman

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Het is mogelijk dat de nieuwe tracker een ander formaat simkaart wil. Soms kun je een simkaart nog verder uitdrukken tot een kleiner formaat. Indien dat niet kan en wel nodig is, dan is het lastig om de bestaande simkaart te gebruiken in de nieuwe tracker.

De nieuwe tracker dien je uiteraard goed voor Simyo’s netwerk te configureren. Hoe dat moet is moeilijk te zeggen, want iedere tracker heeft zijn eigen trucjes/methodes daarvoor.

Maar buiten het het fysieke formaat van de simkaart, is er weinig reden dat het niet zou kunnen.

Simyo's medewerkers zullen geen support bieden voor simkaarten, die in andere apparaten gebruikt worden dan mobieltjes.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @David Katsman,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen! 

Wat @Groentjuh zegt klopt helemaal (super bedankt voor je hulp! 😊). Onze simkaarten zijn inderdaad gemaakt voor het gebruik van telefoons. Soms werken onze simkaarten ook in andere apparaten, maar dit kunnen wij niet garanderen. Mocht je simkaart te klein zijn voor je GPS-tracker, dan kan ik je eventueel wel een nieuwe simkaart versturen waar je zelf het formaat uit kunt klikken zodat je het wellicht uit kunt proberen. Hier kun je mij dan een privébericht voor sturen met je persoonlijke gegevens en 06-nummer :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer