.

Beantwoord

Oude bundelprijzen aanpassen. Waarom krijg ik nu geen verlengaanbod?

  • 17 January 2016
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

ik heb m'n abonnement met oude bundelprijzen aan kunnen passen en daarbij kreeg ik extra mb's. bij het tweede abonnement met ook de oude bundelprijzen krijg ik nu niet de extra mb's meer. Hoe kan dit? De bundel kan ik vanaf 3 maanden vantevoren aanpassen.Als ik inlog krijg ik ook een pop up venster te zien met daarin de tekst dat ik extra mb's kan krijgen.
icon

Beste antwoord door Tiury 18 January 2016, 12:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi haroldroos, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat goed om te horen dat je nog een jaar klant blijft van Simyo! Laten we gelijk kijken waarom het verlengen met extra MB's met de andere aansluiting nog niet goed gaat.

Ik heb het idee dat de contractsduur naast 'Jouw abonnement' nog niet goed ingevuld. Deze moet op 'Nog een jaar - extra voordelig' te staan. Als het goed is krijg je dan automatisch de extra MB bundels te zien.

Laat je me weten of dit de oplossing is?

Groetjes, Tiury
Dag Tiury,
Helemaal top, zojuist opnieuw ingelogd en contract verlengd met de extra mb's. Goed gedaan. Dank u.
een goede tip is om nu nog iets te doen met het aanbieden van 4G. vele concurrenten gaan dit nu ook tegen een vriendelijke prijs aan hun klanten aanbieden.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi haroldroos,

Fijn dat alles gelukt is. Namens Tiury; Graag gedaan!

Bedankt voor je feedback. Alle geluiden hierover zullen wij meenemen en doorgeven aan de juiste personen. Mocht hier iets mee gedaan worden, dan krijg je hier uiteraard bericht over 😉.

Heb je voor nu nog vragen?

Groetjes,
Estelle

Reageer