.

Beantwoord

Opzegging niet verwerkt. Wat kan ik doen?

  • 6 June 2016
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Sinds augustus 2015 heb ik een telefoon van de zaak. Derhalve heb ik besloten om vanaf januari 2016 mijn abonnement op te zeggen. Enerzijds jammer, want ik ben altijd zeer tevreden geweest over de dekking en de look and feel van de website van Simyo (nodigt uit om zaken snel zelf op te pakken).
In Januari zodoende ook de opzegging via de website gedaan. Ik kreeg de melding: Wij hebben je opzegging ontvangen. We zullen deze zo snel mogelijk verwerken.

Eerlijk gezegd heb ik er naderhand geen aandacht meer aan geschonken totdat ik in april constateerde dat de opzegging nog niet was verwerkt en er nog incasso's op mijn rekening plaatsvonden. Derhalve op 26-04-2016 nogmaals via de website de opzegging gedaan. Wederom kreeg ik de melding: Wij hebben je opzegging ontvangen. We zullen deze zo snel mogelijk verwerken.
Per heden constateer ik dat er nog steeds van mijn rekening wordt geïncasseerd, tot en met mei dus onterecht. In mijn verbruik kunnen jullie ook zien dat ik het nummer niet meer gebruik.
Ik zie graag een passende oplossing tegemoet.
icon

Beste antwoord door Angela 7 June 2016, 10:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Beste Mknoops,

Welkom op het Simyo Forum.

Erg vervelend dat het opzeggen niet goed verlopen schijnt te zijn.

Volgens deze link https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-opzeggen-307 zou je een mail hebben moeten ontvangen, klopt het mailadres niet meer misschien, dit zou de oorzaak kunnen zijn.
Een moderator zal e.e.a. nakijken en met een antwoord komen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mknoops,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te zien dat je ons wilt verlaten. Ik kan het natuurlijk goed begrijpen omdat je een abonnement van de zaak hebt nu. Fijn dat je al die tijd wel geheel tevreden bent geweest.

Zoals Franswon heeft aangegeven, behoor je van ons een mail te krijgen zodra het abonnement opgezegd gaat worden. Zolang je deze niet hebt gehad, is de opheffing niet volledig verwerkt. Het is belangrijk dat je alle stappen doorloopt en op elke pagina helemaal naar beneden scrolt. Je zal 2 keer een bevestiging moeten geven. Helaas kan ik jouw contract niet opzeggen. Ik wil je bij deze vragen om het nogmaals te proberen via Mijn Simyo.

Op het moment dat je dit hebt gedaan, wil je mij dan een seintje geven. Ik ga dan direct voor je nakijken of het gelukt is en of we je hierin iets tegemoet kunnen komen. Alvast bedankt.

@Franswon, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer