.

Beantwoord

Opzeggen van abonnement, krijg ik dan automatisch te maken met afkoopkosten?

  • 13 April 2015
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo,

Ik heb vandaag voor mn broertje zijn abonnement bij simyo opgezegd via de website.
De contract verliep tot 16 april.. Per e-mail kreeg ik een bevestiging dat de contract per 1 Mei beeendigd wordt. Alleen vraag ik mij nu af of dit allemaal juist is verlopen en ik straks niet met afkoopkosten zit??? Want dit wordt niet vermeld.

Ten tweede: Indien je wel te maken krijgt met afkoopkosten wordt dit dan vermeld of niet???

Alvast bedankt,

Iqbal
icon

Beste antwoord door Ruud 14 April 2015, 13:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Paki,

Wat leuk om je weer hier op ons forum te zien:)

Wel jammer dat je broertje ons gaat verlaten. Bij Simyo kom jij of jouw broertje niet onverwacht met afkoopkosten te zitten. Mocht er een reden zijn dat je onverhoopt eerder van het contract af wil, dan kun je een afkoopsom aanvragen. Je contract wordt niet zomaar beëindigd, voordat je er akkoord op hebt gegeven;)

Sowieso zijn afkoopkosten alleen aan de orde als een persoon voor het einde van zijn contractdatum van zijn contract af wil. En dat is bij jouw broertje niet aan de orde:)

Is alles je zo duidelijk?
Heel erg bedankt voor de reactie!!!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Paki,

Goed om te horen dat de reactie duidelijk is en je er blij mee bent 🙂 Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum!

Groetjes,
Tiury

Reageer