.

Beantwoord

Opzeggen abonnement SimOnly - wijzigen naar Prepaid

  • 16 July 2014
  • 1 reactie
  • 677 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb een vraag, ik zou graag mijn Simyo SimOnly abonnement willen opzeggen. Looptijd tot einde augustus 2014. 
Maar ik wil graag mijn nummer behouden en overgezet worden naar Simyo Prepaid. 

Hoe moet ik dat aanvragen?
 - Bij nummerbehoud aanvragen wordt de aanvraag afgewezen: 'De aanvraag is afgewezen vanwege de volgende reden:
te behouden telefoonnummer en tijdelijke telefoonnummer zijn identiek'. 
- Bij opzeggen abonnement wordt er niet duidelijk gevraagd naar overzetten.

Ik hoor het graag.

Groeten,
Nienke
icon

Beste antwoord door Dries 17 July 2014, 12:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi nienke87,

Welkom op het forum :)

Ik zie dat je contract loopt tot 29-08-2014. Tot die tijd kun je niet overstappen (intern). Als je nu heel snel wil overstappen, dan kun je het beste een afkoopsom aanvragen. Je betaalt dan in één keer je abonnementskosten tot 29-08-2014. Daarna kun je je nummer overzetten naar prepaid. Je moet dan een nieuwe prepaid simkaart bestellen en een aanvraag voor nummerbehoud indienen. Meer informatie daarover vind je hier.

Je kan ook wachten tot na de 29e om een prepaid te bestellen. Je hoeft dan geen afkoopsom te betalen.

Heb ik je zo goed geholpen?

Reageer