.

Beantwoord

Opzeggen abonnement bij aflopen contract werkt nog steeds niet

  • 1 March 2014
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Het opzeggen van mijn abonnement per 1 april via Mijn Simyo werkt (nog steeds) niet. De servicedesk geeft mij doodleuk het advies het op 1 april nogmaals te proberen op te zeggen per 1 mei ?! Heel erg vreemd dit. Ten eerste omdat deze functie al meerdere maanden niet werkt ! Ten tweede omdat ik het recht heb op te zeggen per 1 april en het gegeven antwoord mijn rechten negeert !
Hierbij nogmaals het verzoek mijn abonnement per 1 april te beëindigen.
icon

Beste antwoord door Dries 4 March 2014, 13:09

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi p2dewit,

Welkom op het forum,

Zoals ik hier heb aangegeven, wil ik ook jou vragen om je vraag op één plek te stellen. Omdat ik fritske heb doorverwezen naar dit topic, wil ik ook jou vragen om daar nogmaals je vraag je te stellen. Zo houden we het forum overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Dit topic wordt gesloten.