Ik ben zwaar teleurgesteld in de geroemde service van Simyo.
Begin juli heb ik mijn abonnement verlengd. Daar ontving ik een bevestiging van, samen met een bevestiging van een bundelwijziging. Hiewel ik helemaal niets met mijn bundel gedaan heb. Deze is ook niet gewijzigd.
Eind juli wil ik mijn databundel voor augustus verhogen. Ik krijg daar ook in Mijn Simyo een bevestiging van, echter geen bevestigingsmail.
Dit via Whatsapp en telefonisch aangekaart, maar in beide gevallen is het antwoord dat ik weliswaar geen bundelwijziging heb aangevraagd, maar dat een verlenging van abonnement ook een impliciete bundelwijziging is en 2x een wijziging  in 1 maand niet mogelijk is.Â
Verder wordt door Simyo niet meer gereageerd, niet via Whatsapp, niet op 2x een contactformulier.
Ik zou graag antwoord op de volgende vragen :
- Waarom vindt Simyo een contractverlenging ook een bundelwijziging?
- Waar is vermeld dat een bundelwijziging slechts 1 x per maand kan plaatsvinden?
- Waarom geeft Mijn Simyo een bevestiging van de gevraagde wijziging die niet plaats vindt
- Wat kan Simyo doen om mij toch deze maand de 20Gb te geven die ik nodig heb?