.

Vraag

Onterechte bundelwijziging, wat kan ik doen?

  • 9 August 2022
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Ik ben zwaar teleurgesteld in de geroemde service van Simyo.

Begin juli heb ik mijn abonnement verlengd. Daar ontving ik een bevestiging van, samen met een bevestiging van een bundelwijziging. Hiewel ik helemaal niets met mijn bundel gedaan heb. Deze is ook niet gewijzigd.

Eind juli wil ik mijn databundel voor augustus verhogen. Ik krijg daar ook in Mijn Simyo een bevestiging van, echter geen bevestigingsmail.

Dit via Whatsapp en telefonisch aangekaart, maar in beide gevallen is het antwoord dat ik weliswaar geen bundelwijziging heb aangevraagd, maar dat een verlenging van abonnement ook een impliciete bundelwijziging is en 2x een wijziging  in 1 maand niet mogelijk is. 
Verder wordt door Simyo niet meer gereageerd, niet via Whatsapp, niet op 2x een contactformulier.

Ik zou graag antwoord op de volgende vragen :
- Waarom vindt Simyo een contractverlenging ook een bundelwijziging?
- Waar is vermeld dat een bundelwijziging slechts 1 x per maand kan plaatsvinden?
- Waarom geeft Mijn Simyo een bevestiging van de gevraagde wijziging die niet plaats vindt
- Wat kan Simyo doen om mij toch deze maand de 20Gb te geven die ik nodig heb?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Oké als dat zo is heb ik niets gezegd 😆

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Tonk,

Bedankt voor je reactie. Op 9 augustus, dezelfde dag waarop je dit topic hebt geplaatst, heb je om 14:15 een e-mail van mijn collega ontvangen waarin staat dat wij graag telefonisch contact met je op willen nemen hierover. Er werd gevraagd wanneer wij het beste contact met je op kunnen nemen. Tot de dag van vandaag zijn wij nog in afwachting op je reactie. Hopelijk zien wij je reactie als nog snel tegemoet.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Oelala wel slordig hoor simyo 🙊

Helaas maar niet meer verrassend is er ook na 1 week geen enkele reactie op bovenstaande vragen. Niet in het forum, nog via Whatsapp of telefonisch.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Tonk,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me om te horen dat dit zo is gelopen. Het is de afgelopen tijd super druk via al onze kanalen waardoor de wachttijd langer is dan normaal, dit is hoogstwaarschijnlijk de reden dat je (nog) geen reactie van ons hebt gekregen op de kanalen die je hebt benoemd. Onze welgemeende excuses hiervoor! 

Wij hebben je klacht hierover op een ander kanaal binnen gekregen, deze wordt momenteel ook in behandeling genomen. Ik stel daarom voor dat wij via dat kanaal verder communiceren. De uitkomst zal ik dan delen onder dit topic.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer