In januari heeft mijn toenmalige werkgever een abonnement afgesloten. Elke maand werd door de werkgever de 19,00 betaald.
Na enkele maanden ben ik uit dienst gegaan en heeft de werkgever het abonnement opgezegd.
Na meerdere malen contact met jullie gehad te hebben, heb ik een prive Sim Only abonnement bij jullie afgesloten, met nummerbehoud. Dit abonnement betaal ik dus uiteraard zelf.
Nu blijkt dat de werkgever de laatste maand van het abonnement niet meer betaald heeft. Ik heb hiervan destijds herinneringen en aanmaningen gehad, die ik meteen heb doorgestuurd. Blijkbaar heeft geen betaling plaatsgevonden, aangezien ik nu afgesloten ben.
Ik vind dit niet juist, het betreft niet mijn abonnement. Bij mijn abonnement zijn geen achterstanden, dus ik vind niet dat ik nu de dupe moet zijn en niet meer kan bellen en smsen.
Graag jullie reactie.
Otto Hubregtse
Beste antwoord door Angela
Bekijk originele reactie