.

Beantwoord

Onterecht afsluiting?

  • 19 August 2015
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

In januari heeft mijn toenmalige werkgever een abonnement afgesloten. Elke maand werd door de werkgever de 19,00 betaald.
Na enkele maanden ben ik uit dienst gegaan en heeft de werkgever het abonnement opgezegd.

Na meerdere malen contact met jullie gehad te hebben, heb ik een prive Sim Only abonnement bij jullie afgesloten, met nummerbehoud. Dit abonnement betaal ik dus uiteraard zelf.

Nu blijkt dat de werkgever de laatste maand van het abonnement niet meer betaald heeft. Ik heb hiervan destijds herinneringen en aanmaningen gehad, die ik meteen heb doorgestuurd. Blijkbaar heeft geen betaling plaatsgevonden, aangezien ik nu afgesloten ben.
Ik vind dit niet juist, het betreft niet mijn abonnement. Bij mijn abonnement zijn geen achterstanden, dus ik vind niet dat ik nu de dupe moet zijn en niet meer kan bellen en smsen.

Graag jullie reactie.
Otto Hubregtse
icon

Beste antwoord door Angela 19 August 2015, 16:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Otto,

Allereerst wil ik je van harte welkom heten op het Simyo Forum.

Natuurlijk vind ik het super goed om te lezen dat je hebt besloten om opnieuw een abonnement bij Simyo af te sluiten. Dat je nu last lijkt te hebben van een afsluiting is niet de bedoeling. Ik heb jouw nummer bekeken in het systeem. Het vorige abonnement is beëindigd en daar staat inderdaad nog een bedrag open. Ik heb jouw nieuwe abonnement bekeken. Hier zie ik geen blokkade. Kun jij op dit moment nog steeds niet bellen en sms'en? Dan wil ik je aanraden jouw toestel en uit en aan te zetten. Ik hoor graag van je of dit het probleem verhelpt.

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela
Het is gelukt. Geen idee wat de oorzaak is geweest maar ik ben gelukkig weer bereikbaar.
Dankjewel
Reputatie 4
Badge +10
Hoi OttoH,

Erg fijn om te horen dat het is gelukt. Bedankt dat je het aan ons doorgeeft :)

Ik wens je voor nu een fijn weekend toe, geniet van het mooie weer 😃 En hopelijk tot ziens op het forum.

Reageer