.

Beantwoord

Nieuwe tarieven voor abonnementen. Hoe werkt dit precies?

  • 14 October 2015
  • 3 reacties
  • 261 Bekeken

Per 2 november zijn er nieuwe tarieven voor de abonnementen. Er zijn verschillende opties, niets wijzigen of je bundel wel wijzigen. Is het ook mogelijk dat je zelf ervoor kiest om het abonnement stop te zetten, ook al geldt je jaarabonnement nog?

Alvast bedankt 😃
icon

Beste antwoord door Angela 15 October 2015, 20:51

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Lijkt me niet. Er veranderd niets aan je prijs zolang je niets doet dus ze houden zich aan hun eigen algemene voorwaarden. Komt er op neer dat je je contract uit moet dienen.
Badge
Lijkt mij ook, waar ik een beetje van baal is als ik mezelf nog een jaar bind aan Simyo voor die bonus mb's ik persé ook een nieuwe bundel (lees duurdere bundel) moet nemen, dit vind ik niet echt klantvriendelijk naar de vaste klanten/ blijvers toe. Hoor graag dat ik mijn oude bundel mag houden als ik nog een jaar blijf!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Keina & Wibo,

@Keina, welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit nog even komt navragen! Zoals Ahmed_a aangeeft, veranderen de voorwaarden van jouw contract niet zo lang jij jouw bundel niet aanpast. Alles blijft dan hetzelfde. Laat je nog even weten of je nog vragen hebt hierover?

@Ahmed_a, bedankt voor je antwoord!

@Wibo, jammer dat het niet helemaal duidelijk is. We hebben een topic aangemaakt waar precies instaat wanneer je wat kan wijzigen. Je vindt deze door hier te klikken. Neem even je tijd om dit goed door te nemen.

Mocht je hierna toch nog vragen hebben, dan wil ik jullie vragen om in bovengenoemd topic te reageren. We houden dit topic vandaag en morgen goed in de gaten zodat jullie snel antwoord krijgen. Bedankt!

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'. Zo houden we het forum overzichtelijk :)

Groetjes,
Angela

Reageer