.

Beantwoord

Nieuwe bundeltarieven ook voor bestaande klanten?

  • 2 May 2014
  • 6 reacties
  • 588 Bekeken

Hallo,

Gaan de nieuwe bundeltarieven voor belminuten ook gelden voor huidige klanten of blijven die het oude tarief betalen?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 3 May 2014, 11:35

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Zolang je NIETS doet, verandert er NIETS. Je houdt dan dezelfde bundel, tarieven etc etc. Hier staan veel van de mogelijke situaties uitgelegd.
Reputatie 5
Badge +11
Kort en bondig, maar het klopt helemaal 😉 Dank je Groentjuh!

Oh, HarmV; welkom op ons mooie forum! In jouw geval is het dus voordelig om na de 14e je bundel 'te wijzigen' naar wat je nu ook al hebt 😉
Hallo,

Dat wilde ik inderdaad even weten. Gaan we doen!! Bedankt voor de reactie.
Badge +8
Hoi HarmV,

Graag gedaan, hoor :)

Ik zie dat je wijziging hier inmiddels is doorgekomen. Dat is helemaal gelukt dus.

Groetjes,
Charlene
Als ik de data bundel wijzig, zodat ik het nieuwe tarief krijg, wijzigt het tarief van de bel bundel dan ook naar het nieuwe tarief?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi HGP, welkom op ons forum :)

Zojuist heb ik dit topic geopend met daarin een uitgebreide uitleg en antwoorden op veel vragen over de nieuwe tarieven en bundels.
Hopelijk vind je daar een antwoord op je vraag. Mocht dat niet het geval zijn, dan lezen we dat daar graag terug.

Reageer