.

Beantwoord

Nieuwe bundel met kon korting doet het niet?

  • 24 April 2024
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Ik heb een tijd geleden een Simyo abbonement aangeschaft met de KPN verdubbeling. Ik kwam er net achter dat ik die dubbele MB's niet krijg. Volgens eerdere posts moet je in je app ergens een 'tegel' hebben waar je dit kunt activeren. Deze kan ik alleen nergens terug vinden.

Hoe krijg ik toch nog die verdubbeling?

Ik heb daarnaast meerdere malen 500mb bijgekocht. Zou ik die nog met terugwerkende kracht terug kunnen kopen omdat ik die verdubbeling dus nooit heb gekregen?

icon

Beste antwoord door Seren 25 April 2024, 12:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb daarnaast meerdere malen 500mb bijgekocht. Zou ik die nog met terugwerkende kracht terug kunnen kopen omdat ik die verdubbeling dus nooit heb gekregen?

Een moderator kan uitzoeken waarom het Simyo Compleet niet toegepast kan worden. Het komt meestal neer op een aantal mogelijkheden:

  • Je adres bij KPN en Simyo komt niet precies overeen.
  • KPN heeft geen toestemming om jouw gegevens met derden (en dus ook Simyo) te delen.
  • Simyo heeft geen toestemming om jouw gegevens met derden (en dus ook KPN) te delen.

Als je daaraan voldoet, dan zou zo'n tegel moeten verschijnen en na het activeren kun je per eerste van de volgende maand verdubbelde bundels krijgen.

Ik loop al een tijdje rond op het forum en heb alleen gezien dat ongebruikte extra 500 MB vergoed zijn. Ik heb dat nog niet gezien, omdat je nog geen Simyo Compleet hebt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Loes2001,
​​
Bedankt voor je bericht. Ik snap dat je hier vragen over hebt, goed dat je hier even over informeert! Zoals @Groentjuh heeft uitgelegd kunnen er verschillende redenen zijn waarom je niet in aanmerking komt met Simyo Compleet. Ik heb gekeken naar jouw aansluiting en zie dat je niet in aanmerking komt (de toestemmingen voor het delen van jouw gegevens met KPN/Simyo staan aan). Het lijkt erop dat je geen KPN-aansluiting hebt op jouw adres. Heb je in Mijn Simyo al gecontroleerd of je adres overeenkomt met het adres van de KPN-aansluiting? 

Helaas is het niet mogelijk om de gebruikte extra 500 MB bundels te vergoeden. Wel heb ik voor jou een cadeautje van 3000 MB voor je klaargezet in Mijn Simyo. Deze kun je in het Overzicht uitpakken. De MB's zijn na het uitpakken tot het eind van de maand geldig 😊. 

Ik wilde jou ook 3000 MB cadeau geven @Groentjuh, maar ik zie dat je dit al klaar stond op jouw aansluiting, dus ik heb je 100 minuten cadeau gegeven 😋. Bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Seren

Reputatie 7
Badge +9

Ik wilde jou ook 3000 MB cadeau geven , maar ik zie dat je dit al klaar stond op jouw aansluiting, dus ik heb je 100 minuten cadeau gegeven 😋. Bedankt voor je hulp!

Die “3000 MB” is nog “ouder”, want dat is in ieder geval gegeven als “1000 MB”. Volgens mij is Mijn Simyo vergeten hoe ik die zou kunnen uitpakken. Onder het minuten/SMS blok staat nu inderdaad "100 min/sms” cadeau. (Bedankt daarvoor!) Bij mij staat onder het "Internet” blok enkel de optie "MB’s bijkopen” en geen optie om die 1000 MB uit te pakken.

Reputatie 7
Badge +6

Ik wilde jou ook 3000 MB cadeau geven , maar ik zie dat je dit al klaar stond op jouw aansluiting, dus ik heb je 100 minuten cadeau gegeven 😋. Bedankt voor je hulp!

Die “3000 MB” is nog “ouder”, want dat is in ieder geval gegeven als “1000 MB”. Volgens mij is Mijn Simyo vergeten hoe ik die zou kunnen uitpakken. Onder het minuten/SMS blok staat nu inderdaad "100 min/sms” cadeau. (Bedankt daarvoor!) Bij mij staat onder het "Internet” blok enkel de optie "MB’s bijkopen” en geen optie om die 1000 MB uit te pakken.

Aha, ik zie het inderdaad! Ik heb de MB's voor nu laten activeren. Ik zal je volgende maand weer 3000MB cadeau geven (gelukkig over een paar dagen al), dan kun je zelf bepalen wanneer je de MB's wilt inzetten 😊!

Reageer