.

Beantwoord

Moet ik mijn contract nou wel of niet verlengen?

  • 27 June 2015
  • 9 reacties
  • 228 Bekeken

Mijn contract loopt bijna af.als ik kies voor stilzwijgende maandelijkse verlenging, houd ik dan dezelfde condities als nu? OF is contact verlenging verstandiger ?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 27 June 2015, 12:41

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo xxnora,

Welkom op het Simyo Forum.

Je behoud gewoon de zelfde conditie's.
Het contract wordt namelijk gewoon voortgezet alleen is het nu maandelijks opzegbaar.

Heb ik je zo goed geholpen?
Dus ik hoef niks te doen? Waarom wordt dan aangeboden het contract te verlengen ? Ik vind dat verwarrend.....
Reputatie 5
Badge +10
Hallo xxnora,

Het wordt aangeboden omdat soms een nieuw contract beteren conditie heeft.
En je hebt weer voor 1 jaar zeker een klant aan je gebonden.
Oke thnx
Reputatie 6
Badge +10
Hoi xxnora, welkom op het Simyo forum 🙂

Goed dat je navraag doet over het verlengen van je abonnement. Het is bij enkele bundels zo dat het verlengen met een jaar niet gunstig uitvalt, zoals bij jou het geval is. Gelukkig wist maikel.twinnie je dit al te vertellen (waarvoor dank).

Weet je wat we doen! Als jij ervoor kiest om je abonnement te verlengen met een jaar, dan zorg ik ervoor dat je één maand gratis bundels krijgt. Lijkt je dat wat?

Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,
Dat wel ik wel, mits ik dezelfde condities houd.
Groet, Nora.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi xxnora,

Je behoudt dan gewoon dezelfde voorwaarden, behalve dat je nog een jaartje aan Simyo bent verbonden 🙂. Zodra ik je verlenging terugzie, dan haal ik de bundels van je eerstvolgende factuur. Je kiest dan bij het wijzigen van je bundels gewoon op 'Nog een jaar', zonder dat je de bundels verder aanpast. Gaat dat lukken?

Groetjes, Tiury
Hallo TiuryJa dat is gelukt. Bedankt voor je antwoord en voor de service. , ik vind het prima nog een jaar bij Simyo onder deze condities!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi xxnora,

Dat is fijn om te horen 🙂

Je abonnementskosten voor de maand juli zijn verrekend op je factuur. Je ziet dit straks terug op je factuur van juni.

Reageer