.

Beantwoord

Mijn verbruik bij activeren; 47, maar niets verbruikt?

  • 15 April 2013
  • 3 reacties
  • 302 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo,

Direct na het activeren van mijn Simyo sim-kaart gaf mijn persoonlijke pagina aan dat ik nog maar 53 van de 100 minuten te besteden heb voor de eerste maand. Geldt dit voor slechts arpil, of voor mijn eerste abonnements maand? Dit zou duidelijk vermeld mogen worden op uw website, want dat is mij absoluut onduidelijk.
Graag hoor ik welke van de 2 bovenstaande opties het is. Gaat het om de eerste abonnements-maand (wat in mijn KPN ervaring het meest gebruikelijk is), dan hoor ik graag waarom er zo ploteling zoveel verbruik wordt afgeschreven.

Groeten Willem
icon

Beste antwoord door Groentjuh 15 April 2013, 14:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik hou het kort: Lees dit.
Ik hou het kort: Lees dit.


Waarvoor dank!

p.s. Wel jammer dat je zo verrast wordt en dat deze informatie (voor mij als nieuwe gebruiker met ruim voldoende IT en web ervaring) zo ver weg gestopt is...
Reputatie 2
Badge +4
Waarvoor dank!

p.s. Wel jammer dat je zo verrast wordt en dat deze informatie (voor mij als nieuwe gebruiker met ruim voldoende IT en web ervaring) zo ver weg gestopt is...


Hoi W.D.,

Welkom op het Simyo forum!
In de welkomstmail die je ontvangt na het plaatsen van de bestelling geven we aan dat je bij Simyo elke eerste van de maand de volledige bundels ontvangt. Als je abonnement later ingaat ontvang je naar rato van de resterende dagen in de maand eenheden.

We wensen je nog veel plezier met je Simyo abonnement.

Groetjes,

Manisha

Reageer