.

Beantwoord

Mailing nieuwe bundelprijzen gaat niet goed. Wat is de juiste link?

  • 14 October 2015
  • 4 reacties
  • 245 Bekeken

Goedemiddag,

Ik kreeg zojuist een email binnen met een paar aankondigingen over nieuwe bundelprijzen. De linkjes waar je de nieuwe bundelprijzen zou kunnen inzien komen bij mij gewoon terecht op http://simyo.nl. Ik heb even gekeken, maar ik kan nergens de nieuwe bundelprijzen vinden op de website. Verwarrend dit.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke bundels zijn aangepast? En wat zijn de prijzen zodra je kunt verlengen?

Groet,

Bart
icon

Beste antwoord door Angela 15 October 2015, 13:59

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dank Bartus, ik heb precies hetzelfde probleem. Alle links leiden direct naar de hoofdpagina en ook met de zoekfunctie zijn de pagina's over oude vs nieuwe tarieven en wat er verandert niet terug te vinden...

Tijd voor een nieuwe mailing dus, met verbeterde links!
Of, het is typisch een gevalletje van: gooi maar de wereld in zonder te checken, of, iedereen duikt op die pagina waardoor hij niet te vinden is (overbelast). In dat laatste geval zou het wel aardig zijn als je wordt omgeleid naar een pagina met uitleg en "probeer het later nog eens"; in het eerste geval: programmeurs moeten nog veel leren.
Waar gewerkt word, maakt men wel eens een foutje.
Simyo is reeds bezig om te achterhalen waar het zit en bezig met oplossen.

Zojuist gelezen op Twitter.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Als je voor het eerst reageert op het forum, wil ik je van harte welkom heten :)

Het klopt dat er wat mis is gegaan met het versturen van de mail. Dit was een 'niet zo slim' momentje ;)

De tarievenpagina waarnaar jullie door gelinkt hadden moeten worden, stond nog in de testomgeving. De pagina had natuurlijk live gezet moeten worden voordat de mail gestuurd werd. Waar mensen werken, worden wel een fouten gemaakt zoals Raytje aangeeft. De 'go' had nog niet gegeven mogen worden.

Nadat we de eerste meldingen binnen kregen, zijn we zo snel mogelijk aan de slag gegaan om het recht te trekken. Dit is gelukkig snel geregeld. Sorry voor het ongemak wat jullie hieraan gehad hebben.

Mochten jullie nog vragen hebben over de inhoud van de mail, dan wil ik jullie doorverwijzen naar het topic wat wij hierover hebben aangemaakt. Je vindt deze door hier te klikken. Neem even je tijd om dit goed door te nemen. Mocht je hierna toch nog vragen hebben, dan wil ik jullie vragen om in bovengenoemd topic te reageren. We houden dit topic vandaag en morgen goed in de gaten zodat jullie snel antwoord krijgen. Bedankt!

@Raytje, heel erg bedankt voor je reactie. Dit wordt extra gewaardeerd in drukke tijden!

Groetjes,
Angela

Reageer