.

Beantwoord

Leidt bundel aanpassen tot nieuwe contractduur?

  • 26 August 2015
  • 2 reacties
  • 477 Bekeken

Ik heb al meer dan 1 jaar een sim only abonnement en ben dus "contract-vrij", Als ik mijn bundel(s) wil aanpassen, zie ik bij de bevestiging ineens de vermelding "contractduur 1 jaar". Betekent dit dat als ik mijn bundel wijzig, ik weer 1 jaar aan het abonnement vast zit?
icon

Beste antwoord door Angela 27 August 2015, 11:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat ligt eraan. Tijdens het wijzigen van de bundel heb je keuze in de Contractduur. Daar is/was bij jouw de keuze voor "Nog een jaar". Als die geselecteerd was tijdens het wijzigen, dan zit je er weer een heel jaar aan vast.

Als die optie niet geselecteerd was, dan blijft je abonnement maandelijks opzegbaar.

Wat er bij jou stond, kan ik niet niet. Een moderator kan wel zien of je weer een jaarabonnement hebt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MarcFl,

Welkom op het Simyo Forum.

Jammer dat er verwarring is over het wijzigen van jouw bundels. Dat is niet de bedoeling. Het antwoord wat Groentjuh geeft klopt. Bij het wijzigen van jouw bundels, krijg je 2 knoppen te zien. De eerste knop staat voor jouw huidige abonnement. Dit wordt omschreven als '1 jaar extra voordeel'. Hiermee wijzig jij jouw bundels en blijft het abonnement verder hetzelfde. De tweede knop geeft aan 'Nog een jaar'. Zodra jij hierop klikt en jouw bundels wijzigt, sluit je een nieuwe jaarcontract af.

Zoals ik het zie, heb je gekozen voor de tweede optie. Mocht je niet opnieuw een jaarcontract willen, dan kun je het beste hier klikken om te annuleren. Daarna kun je jouw bundels alsnog op de eerste manier wijzigen. Laat je weten of dit gelukt is?

@Groentjuh, bedankt voor je toevoeging en uitleg 🙂 Ik waardeer je hulp enorm!

Groetjes,
Angela

Reageer