.

Beantwoord

Legitimatie op nieuw contract klopt niet, hoe lossen we dit op?

  • 14 January 2015
  • 1 reactie
  • 290 Bekeken

Hallo,

Ik heb op dit moment een jaarcontract bij Simyo dat op 1 maart verloopt. Als ik dit jaarcontract vanaf volgende maand wil verlengen met nog 1 jaar, krijg ik het nieuwe contract te zien. Hier staan echter nog oude legitimatiegegevens op (identiteitskaart is verlopen in 2013). Ik kan alleen nergens zien waar ik dit moet aanpassen. 

Kan dit aangepast worden of is dit niet belangrijk voor een nieuw contract?
icon

Beste antwoord door Tiury 15 January 2015, 15:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jeroen Lammen, welkom op het Simyo forum 🙂.

Goed dat je hier een vraag over stelt! Je kunt het contract gewoon accepteren in dit geval. We willen wel graag een kopie van je nieuwe ID-kaart, zodat we deze in het systeem kunnen aanpassen. Zou je die per e-mail willen sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]? Dan pak ik het meteen voor je op.

Ik zie je e-mail verschijnen!

Reageer