.

Beantwoord

Krijg ik extra mb's na overstappen van prepaid naar sim only?

  • 20 October 2015
  • 8 reacties
  • 244 Bekeken

Badge
ik heb al jaren simyo prepaid.
als ik nu overstap naar een jaarabbonnement sim only. krijg ik dan ook de EXTRA mb's?

jeroen
icon

Beste antwoord door Angela 21 October 2015, 12:03

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
niemand?...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeroenjeroen78

Welkom op het Simyo Forum.

Je kunt hier altijd terecht met je vragen. We doen ons best om alle vragen die hier binnenkomen binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als je besluit over te stappen naar een Sim Only abonnement. Als je dit doet, kun je helaas geen gebruik maken van de actie waarbij je gratis MB's krijgt. Dit is voor klanten die gaan verlengen en dus al een jaarcontract achter de rug hebben.

Natuurlijk kun je wel gebruik maken van de voordelige tarieven van onze jaar contracten. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Ik heb inmiddels bijna een jaar een sim only abonnement. Kom ik nu dan wellicht wel een keer in aanmerking voor extra MB,s ?

Jeroen
Reputatie 7
Badge +7
Ja, volgens mij ligt de grens op 9 maanden simonly.
Je kan dan verlengen voor een jaar, en je gaat dat of minder betalen of meer MB.

De optie om dit te doen zit in mijn simyo.
Badge
Zag inderdaad dat ik net te vroeg was.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeroenjeroen78,

Wat leuk dat je wilt verlengen! Wat Wimj12 zegt klopt helemaal: als je negen maanden een Sim Only abonnement hebt, dan kom je in aanmerking voor het verlengaanbod Hier gelden dan nieuwe, goedkopere tarieven (inclusief gratis MB's bij een databundel!). Jij zult vanaf augustus waarschijnlijk het verlengaanbod ook kunnen zien, omdat je abonnement afloopt in oktober. Let je er wel op dat dit ook eind augustus pas zou kunnen zijn? Je abonnement loopt namelijk tot 22 oktober ;)

Laat je 't weten zodra het allemaal gelukt is, dat verlengen?

Groetjes,
Jihane
Badge
Had nog niet gereageerd, maar het is gelukt hoor.😉
Badge +7
Hoi jeroenjeroen78,

Oh gelukkig! Erg fijn dat je het alsnog hebt laten weten:) Veel plezier met je goedkopere bundels!

Groetjes,
Samantha

Reageer