.

Beantwoord

Krijg ik elke maand extra MB's?

  • 12 July 2016
  • 6 reacties
  • 250 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een aantal jaar geleden een sim only abonnement afgesloten. Dit abonnement is inmiddels al verlopen, maar ik kan nog steeds gebruik maken van dezelfde tarieven etc. Nu was ik de tarieven aan het bekijken omdat ik overweeg mijn verlopen abonnement weer te verlengen (zodat ik grotere bundels kan hebben), maar ik snap niet zo goed wat er bedoeld wordt met de extra MB's in de internetbundel. Mocht ik namelijk overstappen op een bundel van 500MB, dan staat er +500MB bij. Betekent dit dat ik elke maand 1000MB krijg, of geldt deze aanbieding slechts voor de eerste maand na het overstappen? Ter info heb ik een screenshot van de bundels toegevoegd.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Ray 12 July 2016, 11:30

Bekijk originele reactie

6 reacties

Die +500 MB is elke maand. Ik maak daar zelf ook gebruik van 😃
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Lrraa,

Wat leuk dat je gebruik wilt gaan maken van de nieuwe bundels :)

Goed nieuws, Raytje heeft helemaal gelijk. Je krijgt de extra MB's elke maand!

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt weer 😉
Badge
Bedankt! Dan weet ik genoeg 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Lrraa,

Mooi dat het duidelijk is. Als je nog andere vragen hebt weet je ons te vinden!!

Groetjes,
Caspar
Wat gebeurt er met die + MB's wanneer de contractsperiode voorbij is (na het einde van de verlenging)?
Blijven ze zo?

MB's worden steeds goedkoper bij alle providers, en vaak gratis bellen en SMS-en, maar Simyo verhoogt het bellen en SMS-en, terwijl ik eigenlijk helemaal niet bel (hooguit 1-3min per maand). Zijn er ook data-only abonnementen?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Cindylebon,

Goed nieuws 😃 Je krijgt de extra MB's ook na je contractperiode, mits je zelf geen wijzigingen in je bundel aanbrengt.

Een abonnement zonder belminuten kan ik je helaas niet aanbieden, de kleinste belbundel telt 100 belminuten/ sms'jes.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

Reageer