.

Beantwoord

Krijg ik bij een verlenging standaard gratis MB's of is dit slechts eenmalig?

  • 16 August 2016
  • 5 reacties
  • 165 Bekeken

Hoi simyo,

Ik wil eventueel mijn abonnement verlengen bij Simyo. Nu wordt er aangegeven dat ik extra voordeel en gratis mb's kan ontvangen.

Ik zou met één jaar willen verlengen, ontvang ik deze 'gratis' mb's dan ook het hele jaar? Of stoppen deze na een maand bijvoorbeeld?

Ik hoor het graag.
Marcel
icon

Beste antwoord door Ilias 17 August 2016, 10:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi MarcelBons,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat een eer is dit. Je hebt mij zojuist de kans gegeven om je te voorzien van het goede nieuws!

Als je verlengd met nog een jaar voor extra voordeel dan krijg je gratis MB's van ons. Voor slechts een maand of krijg je die standaard? MarcelBons, hierbij het goede nieuws! Je krijgt deze namelijk standaard zolang je contract loopt bij Simyo!

Zal dit nieuws je ervan overtuigen om te verlengen met nog een jaar bij Simyo?! Ik sta te popelen om het goede nieuws van jou te ontvangen.

Groetjes,
Ilias
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Simyo,

Ben dit ook van plan maar als ik mijn Internet bundel bijvoorbeeld drie maanden uitzet en daarna weer aan heb ik dan nog steeds de extra MB's ? en hoe lang loopt deze actie?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ron H,

Welkom op het Simyo forum. Wat leuk dat je gebruik wilt maken van de nieuwe bundels.

Wanneer je verlengt kun je nog steeds maandelijks je bundels aanpassen, ook na een wijziging krijg je de extra MB's. Dit geldt ook wanneer je de internetbundel tijdelijk verwijdert. Hoe lang we deze bundels nog aanbieden is niet bekend, maar als er iets verandert zullen we dit ruim op tijd aankondigen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +6
Dank voor je antwoord
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ron H,

Ook namens Sean: graag gedaan! 🙂 Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer