.

Beantwoord

Korting voor trouwe klanten, hoe zit dat?

  • 18 October 2013
  • 27 reacties
  • 7444 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hallo Natascha
jullie hebben nog steeds 300 min voor €7 zoals ik, al vanaf dec-2011
mijn zoon heeft het zelfde abo en betaald nu €6 ipv €7
hoe kan dat?


Hoi Jeannette b,

Jij bent al zo lang klant, dat jij nog gebruik maakt van de bundel 'Simyo geregeld' van 300 minuten/SMS.
Deze belbundel kostte €9,99 maar er werd een half jaar korting op gegeven. Toen we in de loop van 2012 over zijn gestapt naar de huidige belbundels van 100 minuten t/m 1250 XXL, hebben we besloten de kortingen op de 'oude' bundels voor onbepaalde tijd te verlengen.
Wéér later hebben we de mogelijkheid voor jaarabonnementen toegevoegd. Als zo'n jaarabonnement is/gaat verlopen, en je verlengt met nóg een jaar, krijg je €1 extra korting.
In jouw geval heb je een bundel die maandelijks opzegbaar is, tegen de prijs van een jaarabonnement. Je zoon heeft al een jaarabonnement gehad, en heeft verlengd met 1 jaar.
Reputatie 5
Badge +11
kan de aanbieding niet meer vinden voor telefoon met extra korting bij verlening en een jaar kontrakt nemen

Hoi geoma, welkom op het Simyo forum.

Bedoel je de aanbieding over het verlengen met 1 jaar met extra korting op de Acer Liquid E2?
We hebben geloof ik in november 2012 daar een e-mail over gestuurd naar een selecte groep klanten. In die e-mail staat ook een unieke kortingscode die je invoert bij je bestelling.
Die code werd maar 1 keer uitgegeven en is 1 keer te gebruiken.

Niet alle bundels komen overigens in aanmerking voor de korting van €1,- Dit geld enkel voor de 200, 300, 500 en de 700 minuten/SMS bundel.

Reageer