.

Beantwoord

Korting voor trouwe klanten, hoe zit dat?

  • 18 October 2013
  • 27 reacties
  • 7444 Bekeken

Badge
Ik kreeg onlangs een email met daarin de optie tot 1 euro korting voor trouwe klanten. Het is me een paar weken geleden gelukt dmv het wijzigen van mijn abbonent in mijn simyo,  dat heb ik toen echter nog niet doorgevoerd. Inmiddels kan ik deze verandering niet meer maken. Opmerkelijk is dat ik de email na mijn oorspronkelijke niet doorgevoerde wijziging pas heb ontvangen. Ik ga er dus vanuit dat dit nog mogelijk is. Hoe zou ik dit alsnog kunnen aanpassen?
icon

Beste antwoord door Ernst 19 October 2013, 17:09

Bekijk originele reactie

27 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi laropo,

Simyo waardeert trouwe klanten zoals jij. Daarom krijg je €1 korting, bovenop de al scherpe tarieven, als je na je jaarcontract nogmaals een je bundels voor een jaar vastlegt.
Volgens mijn gegevens zou je gewoon je bundels moeten kunnen vastleggen, waarna je automatisch de euro korting krijgt.
Badge
En dat is gewoon een kwestie van de bundel wijzigen?
Reputatie 5
Badge +11
En dat is gewoon een kwestie van de bundel wijzigen?

Klopt helemaal.
Alleen waar je normaal kiest voor een jaar of een maand, kies je nu voor 'Nog een jaar Simyo?'
Badge
Hartelijk dank voor je antwoord!

Helaas is dat echt geen aangegeven optie. De enige optie is mijn abonnement wijzigen, wat ik nu gedaan heb. Daarmee kom ik echter niet verder dan 50 cent korting....
Reputatie 5
Badge +11
Heel vreemd dat je die optie toch niet ziet... 😕
Ik heb het neergelegd bij onze IT'ers, zij gaan jouw Mijn Simyo even checken en zo nodig repareren.

Ik kom er op terug bij je.
Reputatie 5
Badge +11
Hartelijk dank voor je antwoord!

Helaas is dat echt geen aangegeven optie. De enige optie is mijn abonnement wijzigen, wat ik nu gedaan heb. Daarmee kom ik echter niet verder dan 50 cent korting....


Hi laropo,

Onze IT mannen zijn er in gedoken, en hebben een bug gevonden 😞 Het blijkt op dit moment nog niet mogelijk te zijn om met een jaar te verlengen als je jaarcontract al voorbij is.
Dit heeft hoge prioriteit gekregen en moet vóór 25 november opgelost zijn, zodat je zelf nog op Mijn Simyo voor 1 december je contract kunt verlengen. Als jij het me laat weten zodra je dit gedaan hebt, zorg ik dat je over deze maand €1 korting krijgt.

Onze excuses voor dit ongemak...
Badge
Beste Ernst,

Ik zie helaas nog steeds geen optie voor het verlengen van mijn abbo.
Reputatie 3
Badge +9
Beste laropo,

Vannacht worden er werkzaamheden aan de website verricht, het kan heel goed zijn dat het daarna wel werkt.

Hou nog ff vol 🙂
Badge
Even een aantal andere vragen die wel slaan op de titel van dit onderwerp:

Tegen het einde van je eerste jaarcontract krijg je de mogelijkheid om te verlengen met opnieuw 1 jaar en dan krijg je automatisch 1 euro korting. Blijft deze 1 euro korting actief na dat jaar? En zijn er ook nog andere kortingacties voor als je nog langer klant blijft (na bijvoorbeeld het 2e of 3e jaar)?

Misschien kijk ik er overeen, maar waarom adverteren jullie eigenlijk niet met deze actie(s)? Wellicht gaan klanten juist overstag als ze zicht hebben op extra korting?!
Reputatie 5
Badge +11
Beste Ernst,

Ik zie helaas nog steeds geen optie voor het verlengen van mijn abbo.


Ik check het voor je!
Reputatie 5
Badge +11
Even een aantal andere vragen die wel slaan op de titel van dit onderwerp:

Tegen het einde van je eerste jaarcontract krijg je de mogelijkheid om te verlengen met opnieuw 1 jaar en dan krijg je automatisch 1 euro korting. Blijft deze 1 euro korting actief na dat jaar? En zijn er ook nog andere kortingacties voor als je nog langer klant blijft (na bijvoorbeeld het 2e of 3e jaar)?

Misschien kijk ik er overeen, maar waarom adverteren jullie eigenlijk niet met deze actie(s)? Wellicht gaan klanten juist overstag als ze zicht hebben op extra korting?!


Hi CD130,

De korting die je aangeboden krijgt bij verlenging, blijft ook na dat jaar geldig. Dat is dus niet tijdelijk, maar voor vast.
We hebben eerlijk gezegd geen idee wat we nà dat jaar gaan doen, want we zijn net begonnen met deze €1 korting :p

Verder krijgt elke klant die in de buurt van het einde van zijn/haar jaarcontract komt een mailtje met deze aanbieding. Maar of we nu 'niet' klanten al moeten aanspreken op de mogelijkheid tot extra korting over 1 jaar...? Ik weet het niet, hoor...
Badge
@Ernst, bedankt voor je antwoord. Ik wist niet dat de 1 euro korting pas sinds kort gegeven wordt. Gelukkig kon ik er wel gelijk gebruik van maken. Over een jaar zie ik vanzelf wat jullie verder van plan zijn. Ik kan me natuurlijk goed voorstellen dat het hierbij blijft.

De beslissing of de korting verborgen is voor nieuwe klanten is natuurlijk helemaal aan jullie. Ik had het zelf als extra +punt ervaren en daarom zouden jullie er misschien nieuwe klanten mee kunnen winnen. In deze tijd is iedereen dol op stransparantie en daar zijn jullie goed in.
Badge +6
@Ernst, bedankt voor je antwoord. Ik wist niet dat de 1 euro korting pas sinds kort gegeven wordt. Gelukkig kon ik er wel gelijk gebruik van maken. Over een jaar zie ik vanzelf wat jullie verder van plan zijn. Ik kan me natuurlijk goed voorstellen dat het hierbij blijft.

De beslissing of de korting verborgen is voor nieuwe klanten is natuurlijk helemaal aan jullie. Ik had het zelf als extra +punt ervaren en daarom zouden jullie er misschien nieuwe klanten mee kunnen winnen. In deze tijd is iedereen dol op transparantie en daar zijn jullie goed in.


Hoi CD130,

Het is natuurlijk wel een trigger voor nieuwe klanten dat ze korting krijgen wanneer hun jaar contract voorbij is. Deze ideeën worden bedacht door de marketing afdeling. Het kan zijn dat er volgend jaar een nieuwe actie is 🙂.
Reputatie 5
Badge +11
Beste Ernst,

Ik zie helaas nog steeds geen optie voor het verlengen van mijn abbo.


Hi laropo,

Als het goed is, moet het nú wel kunnen! We hebben bij jou vandaag nog even de optie om te verlengen per 1-12 open laten staan.
Ik stuur je nog een SMS, zodat je sowieso op de hoogte bent 😃
Badge
Beste Ernst,

Hartelijk dank, het smsje deed het 'm! (anders wat ik het vergeten)

Echt top service, mijn complimenten!
Badge
Hm ik heb net mijn abonnement verlengd (22 oktober was ik al een jaar lid), heb geen e-mail van jullie gehad. Vorige week had ik toevallig mijn abonnement verlengd omdat ik op jullie website zag dat het €0,50 goedkoper kon tarief 500mb voor €7,00 i.p.v. €7,50 nu lees ik €1,00 euro korting voor vaste klanten bij een verlenging van een jaar tja het scheelt weer €0,50 Het abonnement zal m.i.v. 01-12-2013 ingaan ben dus benieuwd of deze korting ook voor mij geld, lijkt me wel
Badge +8
Hm ik heb net mijn abonnement verlengd (22 oktober was ik al een jaar lid), heb geen e-mail van jullie gehad. Vorige week had ik toevallig mijn abonnement verlengd omdat ik op jullie website zag dat het €0,50 goedkoper kon tarief 500mb voor €7,00 i.p.v. €7,50 nu lees ik €1,00 euro korting voor vaste klanten bij een verlenging van een jaar tja het scheelt weer €0,50 Het abonnement zal m.i.v. 01-12-2013 ingaan ben dus benieuwd of deze korting ook voor mij geld, lijkt me wel

Hoi Esd,

Jouw jaarcontract is wel verlopen, maar je hebt nog niet verlengd met een jaar. Dan moet je weer een jaarcontract accepteren. Nu heb je een maandelijks opzegbare aansluiting, met je voordelige jaartarieven. Kies je nu bij bundels aanpassen voor: Nog een jaar, dan krijg je op bepaalde bundels nog een euro extra korting. Dat kun jij vanaf 1-12 in orde maken. :)
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Badge
Hm ik heb net mijn abonnement verlengd (22 oktober was ik al een jaar lid), heb geen e-mail van jullie gehad. Vorige week had ik toevallig mijn abonnement verlengd omdat ik op jullie website zag dat het €0,50 goedkoper kon tarief 500mb voor €7,00 i.p.v. €7,50 nu lees ik €1,00 euro korting voor vaste klanten bij een verlenging van een jaar tja het scheelt weer €0,50 Het abonnement zal m.i.v. 01-12-2013 ingaan ben dus benieuwd of deze korting ook voor mij geld, lijkt me wel

Hoi Esd,

Jouw jaarcontract is wel verlopen, maar je hebt nog niet verlengd met een jaar. Dan moet je weer een jaarcontract accepteren. Nu heb je een maandelijks opzegbare aansluiting, met je voordelige jaartarieven. Kies je nu bij bundels aanpassen voor: Nog een jaar, dan krijg je op bepaalde bundels nog een euro extra korting. Dat kun jij vanaf 1-12 in orde maken. :)
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene


Hoi Charlene

Ik krijg nu een mailtje dat ik per 1 december een nieuw abonnement heb, €0,50 goedkoper dan mijn vorig abbonnement. Wat ik begreep is dat elk trouw lid 1 euro korting krijgt onafhankelijk van de bundel in jou reactie lees ik bepaalde bundels. Deze discussie lijkt heel erg op het abonnement wat ik heb, dus je zal dan denken dat ik  dezelfde korting kan krijgen?

Gr Esd
Badge +8
Hoi Charlene

Ik krijg nu een mailtje dat ik per 1 december een nieuw abonnement heb, €0,50 goedkoper dan mijn vorig abbonnement. Wat ik begreep is dat elk trouw lid 1 euro korting krijgt onafhankelijk van de bundel in jou reactie lees ik bepaalde bundels. Deze discussie lijkt heel erg op het abonnement wat ik heb, dus je zal dan denken dat ik  dezelfde korting kan krijgen?

Gr Esd


Hoi Esd,

Die €0,50 dat is gewoon de nieuwe bundelprijs, die is pas gewijzigd. Dat is dus niet door het verlengen. Zoals ik al aangaf, heb jij je bundel wel gewijzigd, maar je contract nog niet vastgezet voor een jaar. Je moet dus nog even kiezen voor "Nog een jaar". Dan zul je zien dat de prijs nog lager wordt.
Begrijp je wat ik bedoel?

Groetjes,
Charlene
Badge
Heb verlengd, zie geen extra korting. Misschien bij volgende afrekening.
Badge +6
Hoi Esd,

De €1 korting is alleen geldig voor bepaalde bundels, helaas niet voor de Simyo 100, sorry!
Hallo
Heb al sinds december 2011 een abonement bij Simyo, als ik verleng komt er een cent bij ipv een euro eraf...
Badge +6
Hallo
Heb al sinds december 2011 een abonement bij Simyo, als ik verleng komt er een cent bij ipv een euro eraf...


Hoi Jeannette b,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je gebruikt maakt van bundels die wij niet meer aanbieden. De €1,- korting is niet van toepassing op jouw bundels en jij kunt ook niet verlengen.
Hallo
Heb al sinds december 2011 een abonement bij Simyo, als ik verleng komt er een cent bij ipv een euro eraf...


Hoi Jeannette b,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je gebruikt maakt van bundels die wij niet meer aanbieden. De €1,- korting is niet van toepassing op jouw bundels en jij kunt ook niet verlengen.


Hallo Natascha
jullie hebben nog steeds 300 min voor €7 zoals ik, al vanaf dec-2011
mijn zoon heeft het zelfde abo en betaald nu €6 ipv €7
hoe kan dat?
kan de aanbieding niet meer vinden voor telefoon met extra korting bij verlening en een jaar kontrakt nemen

Reageer