.

Beantwoord

Korting op internetbundel ook voor bestaande klanten?

  • 20 March 2024
  • 7 reacties
  • 60 Bekeken

Badge +2

Momenteel biedt Simyo korting op internetbundels voor nieuwe klanten. Zo zag ik op jullie website een internetbundel van 12GB voor €2 per maand met Simyo Compleet (zie screenshot). Momenteel betaal ik voor diezelfde hoeveelheid internet als bestaande Simyo Compleet klant €4,34. Ik vind dat bestaande klanten ook deze aanbieding moeten krijgen, want dat scheelt me €2,34 per maand (en daar wil ik mijn abonnement best weer 2 jaar voor vastzetten). Dit kan ik echter niet via Mijn Simyo regelen. Kunnen jullie me hierbij helpen?

 

 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 21 March 2024, 09:53

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Een begrijpelijke wens @hannahslessew en die wens heb ik ook. Maar helaas, binnen een eenmaal gesloten overeenkomst tussen een klant en Simyo wijzigt niets. Pas als je huidige contract (één of twee jaar) afloopt kun je profiteren van de ‘nieuwe’ prijzen. Tot die tijd zul je, ik en alle bestaande klanten met jou, moeten betalen wat overeen is gekomen. Zo werkt het nu eenmaal. 

Reputatie 7
Badge +9

Als je jouw contract kunt verlengen, dan kan je verlengen in Mijn Simyo. Met verlengen ga je een nieuw contract aan en betaal je hetzelfde als nieuwe klanten. Als je nog een lopend contract hebt, dan moet je dat echt uitzitten. Een aantal maanden voor het aflopen daarna kun je pas verlengen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @hannahslessew,

Bedankt voor je bericht. Ik snap dat je dit graag anders had willen zien. @Kaas Berrie en @Groentjuh hebben eigenlijk al antwoord gegeven op jouw vraag. Ik zie dat je contractvrij bent en dus kunt verlengen met de deals die wij nu aanbieden. 

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag. 

Thanks @Kaas Berrie en @Groentjuh!

Groetjes,
Seren

Badge +2

Hoi @hannahslessew,

Bedankt voor je bericht. Ik snap dat je dit graag anders had willen zien. @Kaas Berrie en @Groentjuh hebben eigenlijk al antwoord gegeven op jouw vraag. Ik zie dat je contractvrij bent en dus kunt verlengen met de deals die wij nu aanbieden. 

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag. 

Thanks @Kaas Berrie en @Groentjuh!

Groetjes,
Seren

Goedenavond Seren,

Ik ben al jarenlang klant bij Simyo en ben ‘contractvrij’ zoals je zelf aangaf. Mijn 2-jarig contract is jarengeleden al overgegaan naar een maandelijks aanpasbaar contract. Daarom zou ik graag van de huidige deals gebruikmaken! Als ik op mijn eigen account inlog om de bundels aan te passen, krijg ik echter hogere prijzen dan ik momenteel op jullie homepage zie staan (die €2 voor 12GB). Dat vind ik vreemd!! Kun je mij helpen om mijn bundel te verlengen met de huidige deals? Groet Hannah

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedenavond Seren,

Als ik op mijn eigen account inlog om de bundels aan te passen, krijg ik echter hogere prijzen dan ik momenteel op jullie homepage zie staan (die €2 voor 12GB). Dat vind ik vreemd!! Kun je mij helpen om mijn bundel te verlengen met de huidige deals? Groet Hannah

Ja, maar je moet niet kijken onder "Bundels wijzigen”, maar onder "Verlengen”. Daarom stuurde ik in mijn antwoord ook een link naar de “verlengen”-pagina mee: https://mijn.simyo.nl/verlengen/

Bundels wijziging maakt het mogelijk om jouw bundels te wijzigen binnen jouw huidige contract. Dat gaat dan volgens de tarieven van wanneer je contract afsloot (dan wel de laatste keer dat Simyo bestaande klanten naar het laatste tariefplan zetten, voordat de huidige verlengsituatie werd ingevoerd).

Badge +2

Goedenavond Seren,

Als ik op mijn eigen account inlog om de bundels aan te passen, krijg ik echter hogere prijzen dan ik momenteel op jullie homepage zie staan (die €2 voor 12GB). Dat vind ik vreemd!! Kun je mij helpen om mijn bundel te verlengen met de huidige deals? Groet Hannah

Ja, maar je moet niet kijken onder "Bundels wijzigen”, maar onder "Verlengen”. Daarom stuurde ik in mijn antwoord ook een link naar de “verlengen”-pagina mee: https://mijn.simyo.nl/verlengen/

Bundels wijziging maakt het mogelijk om jouw bundels te wijzigen binnen jouw huidige contract. Dat gaat dan volgens de tarieven van wanneer je contract afsloot (dan wel de laatste keer dat Simyo bestaande klant naar het laatste tariefplan zetten, zodat de huidige verlengsituatie werd ingevoerd).

Dankjewel voor de uitleg over het verschil tussen bundels wijzigen en verlengen! Nu begrijp ik het. Het zou fijn zijn als de verlengoptie ook via de MijnSimyo App makkelijk zichtbaar was onder ‘snel regelen’. Ik kon dit nergens vinden, maar nu wel.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @hannahslessew,

Ik zie dat het inmiddels gelukt is dankzij de hulp van @Groentjuh (bedankt!). Je feedback zal ik doorzetten naar de juiste afdeling zodat wij ons proces in de toekomst kunnen verbeteren.

Veel plezier met je nieuwe bundels! 😊

Groetjes,
Seren 

Reageer