.

Beantwoord

Kom er nog een prijsaanpassing?

  • 5 June 2015
  • 8 reacties
  • 266 Bekeken

Badge
Ik heb momenteel 2GB data en wil toch wat meer data. Mijn keuze is in het begin op Simyo gevallen omdat jullie het KPN netwerk gebruiken en ook de goedkoopste zijn.

Inmiddels zie ik echter dat het voor mij goedkoper is om direct naar KPN te gaan als ik nu meer data en 4G wil hebben. Zie bijgevoegde plaatjes.

Bij KPN krijg ik voor 30 euro 5GB en 4G, Bij KPN kan ik ook voor 2 jaar kiezen, en dan betaal ik slechts 25euro per maand
Bij Simyo betaal ik 35 euro voor 4GB en 4G

Voordat ik overstap wilde ik hier toch even de vraag stellen of jullie wellicht binnenkort de prijzen weer in lijn met de concurrentie brengen?
icon

Beste antwoord door Ernst 8 June 2015, 09:25

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo John,

Ik vind dat Simyo meer te bieden heeft dan de KPN.
Hier kun je namelijk gratis je bundels omhoog en omlaag zetten.
Ookal heb je een contract van 1 jaar!
Is dat niet fijn?
Badge
Hallo John,

Ik vind dat Simyo meer te bieden heeft dan de KPN.
Hier kun je namelijk gratis je bundels omhoog en omlaag zetten.
Ookal heb je een contract van 1 jaar!
Is dat niet fijn?


Voor mij is een goed netwerk het belangrijkst, dus als ik kan kiezen tussen KPN of KPN dan kies ik de goedkoopste. Simyo heeft inderdaad beter voorwaarden als je flexibiliteit wil hebben, maar om daar nu over 2 jaar heen 240 euro te betalen, weet ik niet.

Voor mij is een goed netwerk het belangrijkst

Ik begrijp je gedachte John, wat betreft het financiële. Maar dekking is echt een niet te verwaarlozen item, wat jij zeer terecht aangeeft !
Ik zal een praktijkvoorbeeld geven, lijkt me voor mijn forumcollega maikel.twinnie ook interessant !
Elk jaar wordt bij mij in de buurt een groots dancefestival georganiseerd. KPN is èèn van de weinigen zoniet de enigste die een paar zendmasten kan opstellen om toch een werkend netwerk in de buurt in the air te houden.
Anderen hebben geen masten over of hun dekking is nog niet landelijk waardoor ze gèèn masten kunnen missen om te kunnen plaatsen of om COW .... Cell On Wheels te plaatsen.
Daar komt zeer veel bij kijken Transport, mankracht en kosten.
Wat ze dan wel doen is een ander systeem gebruiken bijvoorbeeld iets nieuws als proef.

Op de bijlage zie je een CIAB cell in a box, is gerelateerd aan COW. Deze komt ook met een oplegger en truck en wordt opgebouwd met een kraan. Komt te staan bij het festival en ook hiervoor geldt kosten transport, opbouw, mankracht en daarna weer afbreken op een later tijdstip...
Badge
Friesian, graag een eigen topic maken hierover, je gaat namelijk volledig off topic.
Nee John, echt niet. Ik gaf alleen een verduidelijking van jouw argument. Was en is ontopic.
Maar wanneer jij graag een voorbeeld wilt van off topic.
Nou vooruit dan maar, u vraagt wij leveren.🆒

Zin in een biertje?:P
Reputatie 5
Badge +11
Hoi John8472,

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Je stelt een heel terechte vraag. Op dit moment liggen de prijzen zoals je ze aangeeft, maar over eventuele toekomstige wijzigingen kan ik niets melden. Niet omdat ik iets weet, maar omdat het simpelweg niet bekend is op dit moment.
Er zijn natuurlijk meer verschillen, Stel, je gaat op vakantie en je wilt je databundel een maandje lager zetten; dat kan bij Simyo. Gratis.
Ook hebben we bij Simyo nog nooit een inflatiecorrectie toegepast.

Wat ook niet onbelangrijk is: wanneer je géén 4G toestel hebt, betaal je daar bij Simyo ook niet voor.

Je kunt ook hier kijken om jezelf verder te overtuigen ;)


Maikel.twinnie; dank je voor je aanvulling :)
Friesian, je probeert iemand te overtuigen van het KPN netwerk, terwijl John8472 sowieso al op het KPN netwerk wil blijven. Maar toch bedankt voor je bijdrage.

Friesian, je probeert iemand te overtuigen van het KPN netwerk, terwijl John8472 sowieso al op het KPN netwerk wil blijven. Maar toch bedankt voor je bijdrage.

Beste Ernst.... Ook dit is niet waar.. Ik licht alleen maar toe waarom hij naar mijn mening gelijk heeft.
Niet meer niet minder. Niet iets anders ervan maken s.v.p..... Dankjewel., en graag gedaan.:)

Reageer