.

Beantwoord

Kan ik voor mijn kinderen een Sim Only abonnement afsluiten?

  • 5 January 2018
  • 4 reacties
  • 2095 Bekeken

Badge
Mijn kinderen worden volgende maand 11 en 12 jaar. Kan ik een Sim-only abonnement voor hun aanschaffen? Dat heb ik zelf ook. Is eventueel de Vriendendeal van toepassing? MVG Michel
icon

Beste antwoord door Groentjuh 5 January 2018, 10:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Onder de 18 jaar kun je geen sim only abonnement op de naam van je kinderen afsluiten. Deze moeten nog staan op naam van iemand, die wel 18+ is. Jij zou dus 2 sim only abonnement kunnen afsluiten en vervolgens je kinderen deze abonnementen laten gebruiken.

De vriendendeal is van toepassing voor alle klanten, die via jouw vriendendeal link klant worden. Dus gebruik vooral die link gelijk voordat je deze 2 abonnement gaat afsluiten, want dat kan gewoon en is voordeliger!
Badge
Bedankt voor je reactie. Dan staan er dus 3 abonnementen op mijn naam. Is dat geen probleem voor Simyo en weergave in de app?
Reputatie 7
Badge +9
3 abonnementen is geen probleem op 1 naam.
Je kunt maximaal vijf simkaarten aanschaffen op dezelfde naam, hetzelfde adres of rekeningnummer.


Wel is het zo dat alle 3 abonnementen een eigen Mijn Simyo account hebben. Deze 2 nieuwe accounts kun je prima ook in de Mijn Simyo app toevoegen.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Michel,

Alvast gefeliciteerd! Altijd leuk om te lezen dat er twee nieuwe Simyanen bij komen.

Groentjuh (bedankt voor je reactie!) zegt het eigenlijk allemaal al 🙂 Je kan twee nieuwe Sim Only abonnementen afsluiten op je eigen naam, dit zorgt niet voor problemen. Je mag maximaal 5 aansluitingen bij Simyo op dezelfde naam hebben staan. Als de kids boven de 18 zijn, kan je eventueel het abonnement op hun naam zetten.

Het gaat wel om drie verschillende Mijn Simyo accounts. In de app is hier gemakkelijk en snel tussen te switchen. Ik zou inderdaad de vriendendeallink gebruiken om beiden bestellingen te doen. Op die manier heeft iedereen korting :D

Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Niels

Reageer