.

Beantwoord

Kan ik overstappen naar een andere provider, als mijn contract nog loopt?

  • 14 January 2015
  • 2 reacties
  • 487 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste..

Onlangs heb ik besloten een nieuwe telefoon te halen. Ik heb een mooie 'deal' gevonden bij een andere provider (tele2), inclusief telefoon. Echter heb ik nog een abbonement lopen bij Simyo tot 11-07-2015. Aangezien ik mijn nummer wil behouden en zo snel mogelijk naar de andere provider over wil stappen ivm de nieuwe telefoon vroeg ik me af of ik mijn nummer behoudt en of ik mijn abbonement wel per direct af kan zeggen? Ik betaal nu €11 per maand.
Alvast bedankt!

Groetjes,

Jur
icon

Beste antwoord door RicoK 14 January 2015, 13:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Je kunt altijd vroegtijdig van een lopend contract af, maar dan wel tegen afkoop ineens van de resterende termijnen. Dus in dit geval zo'n 6 x €11,00 = € 66,00.

Een moderator zal dit oppakken.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jurvb, welkom op het Simyo forum 🙂!

Wat jammer om te lezen dat je weg wil/gaat bij Simyo 😞. Als je een nieuwe telefoon nodig hebt, kan ik het ergens wel begrijpen. Als er niets tussen zit in onze telefoonshop, dan is een overstap een makkelijke oplossing.

Als je het abonnement graag wil afkopen, dan kun je dit verzoek sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Je krijgt dan van onze financiële afdeling een afkoopsom aangeboden, die ongeveer net zo hoog is als dat RicoK hierboven heeft voorgerekend. Zodra je akkoord bent gegaan met de afkoopsom, kun je per direct overstappen en je abonnement bij je nieuwe provider gebruiken!

Bedankt voor het antwoord RicoK!

Reageer