.

Beantwoord

Kan ik ook een ander verlengaanbod krijgen?

  • 29 July 2016
  • 5 reacties
  • 368 Bekeken

Hallo,
Ik kreeg een verlengaanbod om van mijn huidige maand flexibel 300min/500mb voor 16 euro naar jaar flexibel 300min/500+ 500mb voor 11 euro.
Kun je ook een verlengaanbod doen voor mijn huidige maand flexibel abbonement?
Of heb je een nog beter verlengaanbod als ik het huidige aantal belmin. en mb's wil houden voor een jaarabonnement? Meer mb's heb ik niet nodig namelijk.
icon

Beste antwoord door Angela 2 August 2016, 14:44

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi RvanR,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed om te zien dat je het verlengaanbod hebt bekeken. Klanten die nu namelijk kiezen voor een verlenging van 1 jaar, zijn extra voordelig uit!

Helaas kan ik je geen aanbod doen waarbij je een maandelijks opzegbaar abonnement behoudt. Ik kan me voorstellen dat dit eventueel wenselijk is. Jammer genoeg behoort het niet tot de mogelijkheden.

De prijs van jouw belbundel en internetbundel gaan een stuk naar beneden bij een verlenging. Voor voor de internetbundel ben je een stuk voordeliger uit. De 500MB die je extra krijgt, krijg je er gratis bij. Deze kan ik ik niet laten vervallen in ruil voor extra korting. Het aanbod zoals jij deze hebt gezien, is zoals hij is. Het is voor mij niet mogelijk om je hierin iets anders aan te bieden. Natuurlijk ga je er alsnog een stuk op vooruit en hoop ik dat je ervoor kiest om bij ons te blijven.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Beste Angela,
Dus simy doet een aanbod voor een product wat ik momenteel niet heb.
Om een goed aanbod te doen moet je naar mijn mening onder dezelfde condities een voordelibereren product aanbieden.
Een klant met een flexibel maandabonnement heeft hIer namelk bewust voor gekozen en betaald bewust ook iets meer dan voor een jaarabonnement.
Graag een reactie.
Groet Rien
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RvanR,

Jammer dat je dit zo ziet 😞 We hadden natuurlijk gehoopt dat het aanbod bij je in de smaak zou vallen.

We doen je een aanbod voor een nieuw Sim Only Abonnement. Dit gaat gepaard met een verlenging van je huidige maandcontract met 1 jaar. Hoe graag ik je ook een ander aanbod zou willen doen, is deze er simpelweg niet. We sturen je het aanbod, omdat we je natuurlijk op de hoogte willen stellen van de mogelijkheden.

Simyo bellers die verlengen, krijgen deze extra voordelen. Jij hebt de mogelijkheid om te verlengen en hebt om die reden dus dit aanbod van ons ontvangen. Het is niet onze bedoeling geweest om je hier een vervelend gevoel bij te geven. Sorry als dit wel gebeurd is.

Ik ben me ervan bewust dat klanten soms bewust kiezen voor een flexibel abonnement. En dat mag uiteraard. Dit is nu alleen niet hetgeen waarop ik je iets kan aanbieden.

Mocht je wel beslissen te verlengen, zal je belbundel van 300 minuten van € 8,- naar € 5,- gaan. Hier heb je dus het meeste voordeel op. De internetbundel van 500MB voor € 8,- gaat naar € 6,- en je krijgt er 500MB gratis bij. Zoals in mijn eerste bericht aangegeven, kan ik je geen ander aanbod doen. Als je nog vragen hebt, stel deze dan gerust.

Groetjes,
Angela
BeStephan Angela,

Kan als ik het verlengaanbod accepteer na een maand de internetbundel van 500mb+ 500mb gratis wijzigen in 500mb zodat het mij een abbonement voordeel oplevert?

Groet,
Rien
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RvanR,

Wat bedoel je precies? Je kunt je bundels altijd wijzigen, maar de kleinste internetbundel (bij de verlengtarieven) is 500 + 500 MB voor € 6,-. Bedoel je dat je een bundel zou willen die nog kleiner is? Dat is helaas niet mogelijk.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer