.

Beantwoord

Kan ik mijn voornaam wijzigen van mijn Sim Only abonnement?

  • 3 April 2015
  • 9 reacties
  • 299 Bekeken

Op de app staat mijn doopnaam graag zou ik die veranderd hebben in mijn roepnaam n.l. Lia
icon

Beste antwoord door Samantha 24 October 2016, 17:15

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi cornelia dina, welkom op het Simyo forum :$

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden.

Ik heb je gegevens doorgenomen 🙂 Bij ons staat bij je voornaam “Cornelia Dina”. Hierdoor zie je dat ook verschijnen op je Mijn Simyo app en op je Mijn Simyo pagina.
Wanneer je tenaamstelling wordt veranderd dan vervalt ook de geldigheid van je contract. Om deze reden kan het helaas niet worden aangepast.

Heb ik je vraag zo beantwoord?
oké, dank je wel.
ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je een brief moest schrijven vergezeld met een kopie identiteit bewijs en dat het dan wel kon.
Maar je zal het wel weten, bedankt voor je reactie.
Groetjes, Lia
Reputatie 6
Badge +10
Hoi cornelia dina,

Bedankt voor je begrip 🙂. We zijn er druk mee bezig om dit mogelijk te maken via je persoonlijke Mijn Simyo pagina!

Groetjes, Tiury
Enig idee wat de status van bovenstaande is? Lijkt me toch niet zo moeilijk om iig in "Mijn Symio" je voornaam te kunnen veranderen? Dit staat toch los van het afgesloten contract?
m.vr.gr,
Peter
Badge +7
Hoi Rubenleon,

Het is inderdaad technisch niet zo heel moeilijk om het mogelijk te maken dat klanten zelf hun voornaam kunnen veranderen. We hebben echter besloten dit niet in te stellen, omdat je voornaam overeen moet komen met je bankgegevens. Als je bijvoorbeeld je doopnamen in je voornaam wilt veranderen, levert dit geen problemen op. Maar als je een totaal andere voornaam kiest, wordt dit een ander verhaal. Vandaar dat we een nieuwe voornaam altijd willen goedkeuren.

Als je je voornaam op het contract wilt veranderen, kun je een kopie van je legitimatiebewijs sturen naar klantenservice@simyo.nl. Dan zorgen wij dat je voornaam wordt gewijzigd.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha,

Bedankt voor je reactie. Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik bv in het forum wel mijn eigen naam kan kiezen en in "Mijn Simyo" niet. Mijn naam op mijn contract en op mijn bankgegevens moeten gewoon blijven zoals ze nu zijn, maar dat betekent toch niet dat diezelfde naam ook in "Mijn Simyo" hoeft te staan. (bv welkom.....) Bij velen is de roepnaam immers anders dan de naam bij de burgerlijke stand? Dit is volgens mij zo in te stellen / programmeren dat dit los komt te staan van de echte "harde" gegevens die jullie nodig hebben.
m.vr.gr,
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Rubenleon,

Ah, zo bedoel je!

Ja, dat zou inderdaad een mooie toevoeging zijn aan Mijn Simyo. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, bij sommige mensen is de roepnaam anders dan de 'officiële' naam. Ook wel leuk om een soort bijnaam er van te maken zodat je dat telkens ziet als je inlogt :D

Ik zal kijken of we dit mogelijk kunnen maken. Ik weet niet precies hoe dit te realiseren is, maar ik zal mijn best doen om jouw suggestie neer te leggen bij de juiste persoon. Dit doe ik door je suggestie op de Wall of Change te hangen! :D

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,

Top! Dank je, zal mijn (naar haar oma's vernoemde) vriendin blij mee zijn.
Groet
Peter
Badge +7
Hoi Rubenleon,

Oh, krijgt ze nu telkens een ouderwetse naam te zien? Ik ga in ieder geval voor jou en je vriendin duimen dat we er iets mee gaan doen ;)

Groetjes,
Samantha

Reageer