.

Beantwoord

Kan ik mijn bundels aanpassen zonder te verlengen met een jaar?

  • 25 June 2016
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Beste simyo,

Ik heb momenteel een jaarbundel die nog loopt tot 1 november 2016. Dit is een "oude bundel, die niet meer wordt aangeboden" zoals aan wordt gegeven als ik mijn bundel wil wijzigen.

Ik gebruik minder minuten en minder internet dan waarvoor ik betaal en wil mijn bundel graag verlagen. Kan ik dit zomaar doen, of verlengt mijn abonnement dan automatisch met een jaar omdat ik een oude bundel heb? Of blijft de einddatum 1 november, ook als ik de bundel nu verlaag? Voorheen kon dat altijd gratis zonder dat je moest verlengen, maar dat is mij niet duidelijk nu blijkt dat ik een niet meer bestaande bundel heb.

Groeten,
Jolanda
icon

Beste antwoord door Sean 27 June 2016, 11:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jolanda.

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent het wijzigen van je bundels.

Je kunt bij Simyo altijd gratis je bundels wijzigen, ook zonder je contract te verlengen. Een wijziging gaat in per de eerste van de komende maand.

Jij betaalt momenteel nog een oude bundelprijs, zodra je je bundels wijzigt gaan de nieuwe prijzen in. Het kan dus voordeliger zijn om niks aan te passen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Hoi Sean,

Dankjewel voor je antwoord! Dan kan ik het met een gerust hart aanpassen 🙂.

Groeten,
Jolanda
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jolanda,

Dat kan zeker! Graag gedaan namens Sean.

Ik heb voor de zekerheid het systeem er even op nagekeken en zie dat je wijzigingen al aangevraagd hebt voor aankomende maand. Let erop dat je jouw internetbundel uit hebt gezet en niet hebt gewijzigd. Om kosten te voorkomen raad ik je aan om de internetoptie via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen uit te zetten. Je kunt dan nog wel gebruik maken van wifi.

Laat je het weten als we je nog ergens mee kunnen helpen?

Groetjes,
Angela

Reageer