.

Vraag

Kan ik mijn bundels aanpassen voordat ik mijn contract afkoop?

  • 13 January 2024
  • 8 reacties
  • 94 Bekeken

Ik wil andere provider. Afkopen kost voor mij 10 maanden keer bundel bedrag van 16€. Als ik bundel tot 5€ verlaag en dan andere provider neem een m'n contract laat afkopen, dan is het dus 10 x 5€ ?


8 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Zou mooi zijn @Richard1693 , maar ik denk zomaar van niet! Afkoop gaat je echt 10 x €16 kosten.

Ze zeggen dat het gaat t bedrag van je huidige bundel

Reputatie 7
Badge +7

Wie zijn “ze”?

Ze.. is simyo.. ik kijk uiteraard naar wat zij (ze) zeggen/schrijven

Reputatie 7
Badge +9

Wie zijn “ze”?

Simyo heeft op deze pagina het volgende staan:

Kan ik mijn abonnement afkopen?

Ja, je kan je contract afkopen door een afkoopsom te betalen. Dit houdt in dat je in één keer al je abonnementskosten afbetaalt. Je betaalt de abonnementskosten af van de resterende maanden tot de datum dat je contract afloopt. De afkoopsom wordt berekend op basis van je huidige actieve bundels.

Ik kan mij uit een ver verleden herinneren dat het de oorspronkelijk gekozen bundels waren. Dus de bundels, die je bij het aangaan van het contract had gekozen. Dat kan uiteraard veranderd zijn en ben ook zeer benieuwd naar het antwoord. Hopelijk kan een moderator daar vandaag een antwoord op geven.

Ik heb t verder proberen uit te zoeken en ik denk dat jij gelijk hebt. Dus bij nieuwe provider starten met klein bundeltje ;-)

Reputatie 7
Badge +7

Of je contract gewoon volmaken.
Of op een maandcontract blijven.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Richard1693,

Bedankt voor je bericht. Zover ik weet is het zo dat de bundels die op het contract staan worden gebruikt voor de berekening van de afkoopsom. De pagina die @Groentjuh heeft gelinkt heb ik intern doorgezet om te achterhalen of deze informatie juist is. Op dit moment ben ik in afwachting van een terugkoppeling. Zodra ik een concreet antwoord heb zal ik dit terugkoppelen in dit topic.

Groetjes,
Seren​​​​​​​

Reageer