Skip to main content

.

Ik wil me abonnement stoppen 

Als je een abonnement hebt, waarvan de looptijd nog niet is afgelopen, dan dien je die af te kopen. Daarna heb je nog steeds 1 maand opzegtermijn.

Als je een abonnement hebt, waarvan de looptijd is afgelopen, dan heb je 1 maand opzegtermijn.

Als je prepaid hebt, dan kun je je nummer of 6 maanden niet gebruiken of door een andere provider nummerbehoud laten uitvoeren.

Als je jouw nummer wilt behouden, dan is het beter om niet op te zeggen, maar nummerbehoud uit te laten voeren door de nieuwe provider. Alleen op die wijze kun je jouw nummer behouden. Als je opzegt, dan gaat het nummer een afkoelperiode in waarna het willekeurig weer wordt uitgegeven aan iemand.

Op mijn Simyo bestaat deze pagina om het een en ander te regelen.


Hoi @Shakir,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je jouw abonnement bij ons wilt stopzetten! Ik zie dat je al het juiste antwoord hebt gekregen van @Groentjuh (bedankt!!).

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Amy