.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement/bundel aanpassen voor buitenland?

  • 18 January 2016
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

beste meneer, mevrouw,

ik ga voor 4 maanden naar het buitenland. Kan ik mijn abonnement voor 4 maanden stop zetten? En zo niet, hoe kan ik het beste mijn bundel aanpassen om de kosten zo laag mogelijk te houden?

Janine
icon

Beste antwoord door simnlru 18 January 2016, 15:25

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi janine,

Stopzetten gaat niet volgens mij (correct me if i'm wrong) je kan wel je internet bundel helemaal uitzetten en je bel/sms bundel op 100 bel en sms zetten zo betaal je nog maar 4 of 5 euro per maand (ligt eraan wanneer je een abonnement had afgesloten).

Heb je een maand abonnement of 1 jaar abonnement?

Mvg,

Simnlru
Reputatie 7
Badge +9
Ook kan je overstappen naar prepaid met nummerbehoud, je ontvangt dan wel een nieuwe simkaart, na terugkeer kan je weer overstappen naar je abonnement.
Reputatie 1
Badge +5
Hoi franswon,

Had vaak gehoord dat je niet naar prepaid kon gaan met nummerbehoud, maar dit kan dus wel bij simyo?

Groetjes,

Simnlru
Reputatie 7
Badge +9
Ja hoor, geen probleem!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Janine,

Welkom op het Simyo forum. Ik zie dat je al goed geholpen bent door Simnlru en Franswon. Het abonnement volledig stopzetten is inderdaad niet mogelijk, maar je kunt wel tijdelijk je internetbundel verwijderen en de kleinste belbundel kiezen. Een andere optie is tijdelijk overstappen naar prepaid met nummerbehoud. Hiervoor moet je wel een nieuwe bestelling plaatsten.
Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Franswon en Simnlru bedankt voor jullie hulp!

Reageer