.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement al opzeggen als ik wil overstappen naar een andere provider?

  • 27 November 2014
  • 7 reacties
  • 458 Bekeken

Hallo,

Als ik mijn abbonement opzeg voordat hij afloopt, kan ik dan bij een andere provider wel mijn nummer behouden?
En er staat dat mijn abbonement afloopt op 1 maart, ik mag dat dan 1 maand van te voren doen dus is mijn abbonement dan na januari afgelopen? of na februari?

Mvg
Nicole Renkema
icon

Beste antwoord door koorelle 27 November 2014, 19:39

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Je kunt altijd je abonnement opzeggen en naar een andere provider overgaan. Niet dat Simyo en ik als tevreden klant van Simyo dat leuk vinden,
maar dit terzijde.
Als je abonnement tot 1 maart afloopt en je wilt eerder naar een andere provider dan koop je de resterende periode van je abonnement af.
M.a.w. je betaalt in 1 x je abonnementskosten tot en met 1 maart volgend jaar en de andere provider doet een verzoek om jouw oude nummer
over te nemen. Je zit dan dus wel met extra kosten.

Prettige avond Nicole.
Je kunt altijd je abonnement opzeggen en naar een andere provider overgaan. Niet dat Simyo en ik als tevreden klant van Simyo dat leuk vinden,
maar dit terzijde.
Als je abonnement tot 1 maart afloopt en je wilt eerder naar een andere provider dan koop je de resterende periode van je abonnement af.
M.a.w. je betaalt in 1 x je abonnementskosten tot en met 1 maart volgend jaar en de andere provider doet een verzoek om jouw oude nummer
over te nemen. Je zit dan dus wel met extra kosten.

Prettige avond Nicole.


Bedankt voor je reactie!
Kleine aanvulling op het antwoord van koorelle.

Persoonlijk, zou ik in jouw situatie, eerder kiezen voor overstappen.
De gekozen provider regelt dan alles voor je.
Om alles in goede banen te leiden kun je aanhouden.......
Minimaal 60, maximaal 30 dagen (liever eerder dan 30) voor einddatum abbo overstap regelen.
En ja jammer, ik hoop dat je een goede keuze maakt. 
Niet elke verandering is een verbetering. 🆒

Nog een prettige dag, Nicole. :)
Reputatie 6
Badge +10
Hoi nicolerenkema, welkom op ons forum en misschien nu al tot ziens! (mixed feelings)

Wat jammer dat je er aan denkt om over te stappen 😞. Je hebt zo te zien al antwoord gekregen van Friesian op je vraag. Ik wil je adviseren om je nieuwe provider altijd op te laten zeggen. Zo ben je niet in gevaar dat je nummer vervalt of ineens niet meer beschikbaar is!

Je kunt dit (zoals Friesian al aanvulde) tussen de 60-30 dagen aanvragen bij je volgende provider.

Wat heeft je doen besluiten om over te stappen?
Hoi nicolerenkema, welkom op ons forum en misschien nu al tot ziens! (mixed feelings)

Wat jammer dat je er aan denkt om over te stappen 😞. Je hebt zo te zien al antwoord gekregen van Friesian op je vraag. Ik wil je adviseren om je nieuwe provider altijd op te laten zeggen. Zo ben je niet in gevaar dat je nummer vervalt of ineens niet meer beschikbaar is!

Je kunt dit (zoals Friesian al aanvulde) tussen de 60-30 dagen aanvragen bij je volgende provider.

Wat heeft je doen besluiten om over te stappen?


Ik wil graag een abbonement met een iphone en die hebben ze niet bij simyo
Reputatie 7
Badge +9
Inderdaad is er geen iPhone te koop bij Simyo. Aan de andere kant is op de langere termijn de combinatie van een losse simlockvrije iPhone die je elders koopt en een goedkoop sim-only abonnement zoals van Simyo de voordeligste oplossing. Maar ja, je moet dan wel in het begin de aanschafkosten van de iPhone ophoesten.
Reputatie 3
Badge +7
Dat is inderdaad vaak de goedkoopste optie Scotsman, echter die aanschafkosten is voor vele ook de te hoge drempel;) Zeker bij een iPhone.

@nicolerenkema Er zijn ook websites die een Simyo abonnement aanbieden in combinatie met een iPhone. Best of both worlds:D
Is dat iets voor je?

Reageer