.

Beantwoord

Kaart geactiveerd, 3 minuten van beltegoed verdwenen?

  • 2 May 2014
  • 5 reacties
  • 292 Bekeken

Beste Simyo,

Na het activeren van de ontvangen simkaart kreeg ik onderstaande te zien bij Mijn Simyo.
Ik vind het vreemd dat ik al 3 minuten kwijt ben terwijl ik nog geeneens gebeld heb?
Kan iemand mij vertellen waarom dat is?

[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/81988903/simyo.jpg[/img]
icon

Beste antwoord door Groentjuh 2 May 2014, 14:34

Bekijk originele reactie

5 reacties

ik heb 300 belminuten en nou heb ik 290 en de simkaart niet eens in me telefoon geplaatst
Reputatie 7
Badge +9
Bundels lopen van de eerste van de maand tot de laatste van de maand. Bij de eerste bundel kan dat niet, want je wil gelijk je bundels op de dag dat je abonnement ingaat. De eerst maand krijg je slechts een gedeelte van de bundel tot het einde van de maand. Als je abonnement halverwege de maand ingaat, dan krijg je slechts de helft van de minuten/SMSjes/MBs voor de helft van de prijs.

Omdat je bundel de tweede van de maand inging, heb je een 30/31ste van je bundel. (30 dagen kun je je bundel gebruiken van de 31 dagen in mei.)

In deze post staat hoe dat dan weer op je eerste factuur komt te staan. Lees dat ook maar alvast door.

Is het hierdoor duidelijk?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sylvia25 en Ric, wat leuk dat jullei het forum zo snel hebben kunnen vinden :)

Verschaft de uitleg van Groentjuh duidelijkheid voor jullie?

@Groentjuh; dank je voor het antwoord!
Ja, dank voor de uitleg!
Reputatie 2
Badge +6
Ja, dank voor de uitleg!

Hoi Sylvia25,

Dat is mooi 🙂 Namens Ernst, graag gedaan!

Voor andere vragen of opmerkingen weet je ons te vinden 🙂

Reageer