.

Beantwoord

Is mijn overstap goed gegaan?

  • 18 February 2016
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Badge
Hoi!

Sinds 11 februari heb ik een nieuw abonnement ergens anders en is mijn nummer overgezet naar de andere provider. Ik gebruik dus sinds 11 februari mijn Simyo simkaart niet meer. Ik vraag mij of of het goed is doorgekomen dat ik mijn abonnement wilde opzeggen vanaf die datum, ik kan het namelijk nergens terug vinden bij Mijn Simyo. Ik snap dat ik over de eerste helft van februari nog wel een factuur krijg (betaal ik de hele maand februari of een gedeelte hier van?) maar ik hoop niet dat ik in maart ook ineens een factuur nog krijg van jullie omdat mijn abonnement nog doorloopt, terwijl ik al vanaf 11 feb bij een andere provider zit.

Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes,

Rosalie
icon

Beste antwoord door Sean 19 February 2016, 12:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Rooosalie,

Natuurlijk kan ik je helpen!

Jouw Simyo abonnement is beƫindigd op de dag dat je nieuwe provider je nummer heeft overgenomen, dit was inderdaad 11 februari. De laatste factuur die je van ons ontvangt, zal de factuur van februari zijn, deze ontvang je echter wel pas in maart. Je betaalt uiteraard alleen voor de dagen dat je klant bent.

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Badge
Hoi Rooosalie,

Natuurlijk kan ik je helpen!

Jouw Simyo abonnement is beƫindigd op de dag dat je nieuwe provider je nummer heeft overgenomen, dit was inderdaad 11 februari. De laatste factuur die je van ons ontvangt, zal de factuur van februari zijn, deze ontvang je echter wel pas in maart. Je betaalt uiteraard alleen voor de dagen dat je klant bent.

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Sean


Hoi,

Ik heb zojuist mijn factuur ontvangen van de maand februari, maar ik betaal wel mijn abonnementskosten van de gehele maand februari, namelijk 18,- (terwijl ik 11 feb ben overgestapt) Klopt dit, of hoor ik minder te betalen?

Groetjes,

Rosalie
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rooosalie,

Ach, wat jammer dat het niet goed lijkt te gaan 😞

Ik heb het nagekeken voor je en zie dat er iets niet goed is gegaan met het afsluiten van je abonnement. In het systeem vind ik terug dat jouw nummer netjes overgezet is. Hierin is alles goed gegaan. Het administratieve stukje aan onze kant is jammer genoeg niet helemaal vlekkeloos verlopen. Hierdoor is jouw account open blijven staan.

Dit heb ik nu direct laten afsluiten zodat er geen verder facturen aangemaakt gaan worden. Helaas is de huidige factuur al gesloten en aanboden bij jouw bank om afgeschreven te worden. Om die reden heb ik direct een terugbetaling laten inplannen. Het is belangrijk dat je de factuur niet storneert. We kunnen de terugbetaling dan niet uitvoeren. Binnen 2 weken na het afschrijven van dit bedrag, zal het geld wat jij teveel hebt betaald teruggestort worden op jouw rekening. Sorry voor het ongemak!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela

Reageer