.

Beantwoord

Is mijn opzegging gelukt?

  • 24 January 2015
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Badge
Ik wil voor de 25ste mijn sim only opzeggen. Nou ben ik al sinds gisteren (23-1) bezig maar weet niet of het ook daadwerkelijk gelukt is.
Kan niks zien en heb ook geen opzeg-bevestiging gehad, Heb het formulier al  vaker ingevuld maar kan zelf ook niet echt iets bevestigen.
Morgen is het de 25st...wat nu... kun je ergens zien of het is gelukt???

Hanny
icon

Beste antwoord door Tiury 27 January 2015, 09:42

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi JMC van Loon,

Wat ontzettend jammer dat je het abonnement wil opzeggen 😞. Ik zie dat de opzegging gelukt is op 24-01. We hebben meteen hierna een e-mail gestuurd ter bevestiging naar het e-mail adres van Hanny. Het abonnement zal per 01-02 uit de lucht worden gehaald.

Ik denk dat je scherm te ver was ingezoomd, waardoor de knop 'bevestigen' weg viel op je scherm. Klopt dat? 🙂

Reageer