.

Beantwoord

Internetbundels voor in het buitenland

  • 13 March 2014
  • 4 reacties
  • 834 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Hierbij wil ik oproepen tot  een(vredelievende ) actie om Simyo op te roepen voor het ter beschikking stellen van internetbundels in het buitenland!
Het liefst nog  dit jaar!

Groet
Somme
icon

Beste antwoord door Dries 14 March 2014, 09:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Somme,

Je bent lekker op dreef! 🙂 Zoals ik ook al in dit topic heb aangegeven, zijn goede ideeën meer dan welkom. Ook dit idee vind ik erg goed en komt naast je andere idee op onze 'Wall of Change' te hangen!

Nogmaals dank voor je goede ideeën 😃
Dus ik kan niet goedkoper internetten in het buitenland? De enige manier is pay-as-you-go!? Dat is wel erg jammer ja.....
Badge +1
Niet goedkoper dus of op zoek naar WiFi maar....
als je ook een oproep gaat doen voor het spoedig invoeren van Internetbundels buitenland,
heb ik goede hoop, dat dit spoedig gaat gebeuren😕

Dus ik kan niet goedkoper internetten in het buitenland? De enige manier is pay-as-you-go!? Dat is wel erg jammer ja.....
Reputatie 5
Badge +11
Dus ik kan niet goedkoper internetten in het buitenland? De enige manier is pay-as-you-go!? Dat is wel erg jammer ja.....

Hoi FrancisB, en welkom op het Simyo forum :)

Op dit moment hebben we inderdaad nog geen goedkopere manier van internetten in het buitenland.
Het internet in het buitenland zelf hebben we ook nog niet een jaar nu, maar is onder anderen mogelijk gemaakt door de wens van de klanten. (Er is dus hoop, Somme ;))

In je gegevens zie ik dat jij gebruik maakt van een prepaid aansluiting. Ik durf je niet te garanderen dat móchten we internetbundels in het buitenland krijgen, dat ook meteen gaat gelden voor prepaid...

Reageer