.

Beantwoord

Internet bundel aanpassen

  • 17 July 2013
  • 5 reacties
  • 752 Bekeken

Badge
Een paar dagen terug heb ik mijn internetbundel van 500mb naar 200mb gezet voor de maand augustus, maar nu wil ik hem voor augustus aanpassen naar 0mb omdat ik een maand in het buitenland verblijf dan. Is dit nog mogelijk? Want op mijn simyo lukt het mij niet meer.
icon

Beste antwoord door Charlene 18 July 2013, 17:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Een paar dagen terug heb ik mijn internetbundel van 500mb naar 200mb gezet voor de maand augustus, maar nu wil ik hem voor augustus aanpassen naar 0mb omdat ik een maand in het buitenland verblijf dan. Is dit nog mogelijk? Want op mijn simyo lukt het mij niet meer.

Hoi Veerle1993,

Je kunt je bundels maar 1 keer per maand aanpassen. Jouw wijziging voor augustus is al klaargezet en nu kan je vanaf 1 augustus pas weer wijzigen naar "geen Internetbundel". Dit zou dan op 1 september ingaan. Dat is in jouw geval wel jammer, dat snap ik 😞 maar het is technisch ook niet mogelijk om het terug te draaien.

Heel veel plezier in het buitenland 🆒

Groetjes,
Charlene
Hallo,

Ik ga binnenkort ( 2 september 2013) over naar SIMYO. Ik heb 200 min bellen en 500mb internet. Achteraf gezien had ik internet beter op 1000mb kunnen zetten. ik probeer een wijziging door te voeren maar krijg een foutmelding. Is mijn wijziging doorgekomen? En zo ja, per wanneer gaat deze in?

Alvast mijn dank voor de beantwoording van mijn vraag.

Boogie
Badge +6
Hoi Boogster,

Welkom op het forum én welkom bij Simyo! :)

Helaas is het niet mogelijk om je bundel te wijzigen, wanneer je abonnement nog niet is ingegaan 😞.

Daarom wil ik je aanraden om nadat je bundels actief zijn geworden en vóór 25-9 deze wijziging door te geven via Mijn Simyo, zodat de aanpassing van je internetbundel naar 1000MB per 1-10 in zal gaan.
Hallo,

Ik heb hetzelfde. Wilde mijn bundel aanpassen naar minimaal omdat ik een paar maanden op pad ben. Per ongeluk niet 0 MB ingesteld, dit wil ik wel.
Begrijp ik nou goed dat het in principe wel vaker aangepast MAG worden, maar dat jullie dit technisch niet kunnen?!

Beetje gek toch? Staat ook nergens dat het maar 1x kan toch? Of misschien in de algemene voorwaarden, maarja daar kijk ik niet als ik bezig ben met het aanpassen van mijn bundel...

Kan dit niet even geregeld worden?

Groet,
Milo
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Milolim,

Het is niet mogelijk om meerdere keren paar maand een wijziging door te geven. Het is niet een kwestie of het mag, het kan gewoon simpelweg niet. Je kunt wel meerdere wijzigingen in 1 keer doorgeven, dus bijvoorbeeld én je belbundel én je internetbundel tegelijk laten aanpassen. Of is dat niet wat je bedoelt?

Als je per ongelijk een verkeerde wijziging hebt gedaan, zal je moeten wachten tot deze wijziging is doorgevoerd. Daarna kun je een nieuwe wijziging doorgeven. Dat kan helaas niet ''even geregeld worden''.

Heb ik je het zo wat duidelijker kunnen uitleggen?

Reageer