.

Beantwoord

Ik vind 6 euro voor 200MB te duur. Waarom hebben jullie geen kleinere bundel?

  • 31 October 2015
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Ik vind 6 euro voor 200MB best veel. Ik gebruik niet veel Internet en met 100 minuten per maand bellen kom ik er ook zeker. Ik zou het fijn vinden als Simyo ook een gering pakket aanbiedt; iets van 100 minuten (of 75) en 100MB (of 75) voor zeg 5 euro in de maand.
Ik vind 10 euro per maand best nog veel voor wat ik zou willen gebruiken. Een iets kleinere instap zou ik prettig vinden.

Ik weet dat andere partijen nog meer vragen dan 10 euro in de maand. Maar het is net een drempel voor mij. De telefoonkosten vind ik schappelijk, maar het Internetgebruik vind ik voor mijn persoonlijke smaak net iets te hoog.Tele2 heeft bijvoorbeeld 150 belminuten, 100MB en een toestel Lumia 640 voor 8 euro per maand.
icon

Beste antwoord door Tiury 2 November 2015, 19:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi repok, welkom op het Simyo forum :)

Wat goed dat je de moeite neemt om ons te vertellen wat je graag voor bundels ziet bij Simyo 🙂.

Persoonlijk vind ik het een hartstikke goed idee, maar er is in dit geval wel een reden dat wij geen kleinere bundel aanbieden. Het is vaak met een verbruik lager dan 100 bel/sms en 200 MB goedkoper om een Simyo Prepaid te hebben. Heb je die berekening wel een losgelaten op jouw verbruik per maand?

Groetjes, Tiury
beste Tiury,

Bedankt voor de reactie.

De telefoonkosten vind ik op zich nog geen probleem.

Maar het gaat mij meer om Internet. Als ik voor prepaid kies, moet ik een dagbundel kopen of 100MB voor 4 euro. Ik gebruik echter geen 20MB op een dag. Het is af en toe een keertje dat ik wat opzoek. En als ik van te voren een dagbundel moet kopen vind ik niet handig.

Ik zou dan naast mijn telefoontikken bij mijn abonnement iets van een geringe internetbundel willen hebben. Voor een paar euro (met 20MB voor 1 euro maar dan voor een maand i.p.v. dagbundel zou ik ook al erg gelukkig zijn).
Net even iets voor handen om te internetten zonder dat je wat moet gaan regelen. De rest doe ik wel via mijn PC.

Groeten,
Repok
Reputatie 6
Badge +10
Hoi repok,

Bedankt voor deze extra uitleg 🙂. Het hangt nu bij op onze 'wall-of-change'. Hier kijken onze productmanagers voor nieuwe ideeën van klanten. Misschien pikken ze je idee op 🙂!

Groetjes, Tiury

Reageer