.

Beantwoord

Ik heb MB's bijgekocht, waarom zijn er alsnog kosten boven mijn bundel in rekening gebracht?

  • 19 October 2015
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Hallo,

Ik heb in september via de Simyo website voor €5 extra MB's bijgekocht, omdat ik mijn bundel voor het einde van de maand verbruikt had. Nu zie ik tot mijn grote schrik dat er €64,55 kosten buiten mijn bundel in rekening zijn gebracht! Over de extra MB's kan ik ook niets vinden in mijn factuur... Kan iemand mij uitleggen wat hier is gebeurd?

Alvast bedankt,

Jim
icon

Beste antwoord door Ernst 20 October 2015, 13:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi JimboAkimbo, welkom op het Simyo forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Wat jammer dat je nu zo verrast bent door deze kosten :(
Helaas kan ik in je gegevens ook niets terugvinden van de extra gekochte MB's. Kun je me aangeven wanneer dat was? En ook niet onbelangrijk: heb je wel een bevestigingsmail gekregen?
Hoi Ernst,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik sloeg inderdaad steil achterover toen ik mijn factuur kreeg. Al helemaal omdat ik tot 2 maal toe via de website de extra mb's had geselecteerd, en vervolgens ook op bevestigen/doorgaan heb geklikt. Toen mijn MB's binnen mijn bundel verbruikt waren kreeg ik ook voor het eerst een sms met een andere tekst. Normaliter stond daar alleen in dat mijn MB's zijn verbruikt, nu stond er echter ook in dat als ik extra MB's had gekocht dat die op dat moment in zouden gaan. Ik was daarom in de veronderstelling dat de extra bundel met succes was geactiveerd, en heb daarom ook flink van internet gebruik gemaakt. Ik heb inderdaad geen bevestigingsmail gehad zie ik nu.

Ik heb verder nooit problemen gehad met Simyo, en ben tot nu toe altijd tevreden geweest over de service. Daarom hoop ik ook van harte dat jullie wat voor mij kunnen betekenen in deze.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi JimboAkimbo,

Dat je door het sms'je in verwarring bent gebracht kan ik mij ergens voorstellen. Dit wordt tegenwoordig standaard in het sms'je gezet. Zodra je geen bevestigingsmail hebt gekregen en je ziet niet dat er MB's zijn toegevoegd op Mijn Simyo, weet je dat de bundel niet geactiveerd is. Handig voor de volgende keer :)

Omdat we het toch erg vervelend voor je vinden, wil ik je niet laten zitten met een hoge factuur. Je hebt 430 MB's buiten je bundel verbruik. Wat vind je ervan als ik deze verreken tegen een extra MB bundel van 500MB. Jij betaalt dan €5 en wij verrekenen de rest.

Omdat de automatische incasso al opgestart is, kan ik deze niet meer tegenhouden. Dit betekent dat het bedrag afgeschreven gaat worden. Ik kan ervoor zorgen dat het bedrag wat we gaan verrekenen binnen 2 weken na afschrijving op jouw bankrekening gestort wordt. Hiervoor is het wel van belang dat jij de factuur niet storneert. Anders kunnen wij de terugbetaling niet uitvoeren. Laat je mij weten of dit goed is? Dan ga ik het in orde maken.

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Ik zal in het vervolg eerst checken (en dubbelchecken) of ik per email een bevestiging heb ontvangen.

Wat een geweldige service! Ik wil het inderdaad graag voor €5 verrekenen, en zal er uiteraard voor zorgen dat de afschrijving niet wordt gestorneerd.

Daarnaast zal ik deze positieve ervaring met Simyo zeker delen met mijn omgeving. Ernst en Angela, bedankt voor de adequate en klantvriendelijke oplossing.

Groet, Jim
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jim,

Wat fijn dat je zo tevreden bent met deze oplossing :)

Ik heb het direct in orde gemaakt voor je. De aanvraag voor een terugbetaling is ingediend. Binnen 2 weken na de automatisch incasso, krijg je het bedrag wat na de verrekening overblijft, op jouw rekening gestort. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer